Tässä teille kuva viivan paikasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
RFSU:n testillä tehty ja en todellakaan ole raskaana. Menee hermot kun täällä porukka kyselee viivan häivähdyksistä. Tuollainen harmaa, varjo, painauma, väritön viiva testissä EI TARKOITA MITÄÄN. Ja sellainen tulee jokaiseen testiin! Se näkyy paremmin luonnossa ja etenkin kun testiä vähän kääntää niin näyttää siltä et siinä ehkä olisi jotain. Se on vaan VIIVAN PAIKKA.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3000755.jpg

Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja ihanien prinsessojen äiti:
Mitä ihmettä??? :o

Mää oon kyllä sokea, mutta en mä näe sun tikussas mitään viivan paikkoja...

Juu, katsos viivan paikat on siitä kätevät et normaalit ei näe niitä koskaan mutta hysteerisimmät kyllä. Ja sitten ihmetellään. Mut usko tai älä, tossa testissä on sellainen. Väritön viivan.

Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
En mä näe ku yhden viivan, missä sen toisen pitäis olla?

No siinä ylhäällä kun se testi on silleen vähän hajonnut et siitä yläosassa on kolmessa kohdassa sellaiset lommot ikäänkuin, niin vasemmalta katsottuna, ensimmäisen ja toisen lommon välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Ja mikä tämän jutun pointti oli??? Ihan piti testi hakea ja siihen pissiä?

Mähän yritän vaan auttaa. Tähän voi sitten tarvittaessa verrata. Jos viiva näyttää tolta, se ei tarkoita mitään. Jos siinä on väriä ja sen näkee huomattavasti selvimmin, voi jo onnitella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mähän yritän vaan auttaa. Tähän voi sitten tarvittaessa verrata. Jos viiva näyttää tolta, se ei tarkoita mitään. Jos siinä on väriä ja sen näkee huomattavasti selvimmin, voi jo onnitella.
Sori, mutta ei tuosta varmaan kyllä mitään apua ole. :D

No onhan tuossa tuollainen ura. Mutta ei tulis mieleenkään kuvitella, että se olis joku haamu tai +. Minulla tuli sellainen, jota pidin viivanpaikkana ja se oli tummempi kuin muu kohta testissä, muttei varsinaisesti punertava. Tosin pari päivää myöhemmin tuli plussa, joka meni sittemmin kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

No ei ehkä sulle kun et oo testaamassa, mutta onhan täällä ollu viime päivinä paljonkin painikoijia tosta että voiko olla viivanpaikkaa vai eikö voi ja apua apua apua. Ja sitten joku pölö menee jeesustelemaan että ei voi olla, plussa se on, onnea onnea!

Eli voi. Oon samaa mieltä ap:n kanssa.

No ihan selkeästihän tuossa on tuo ura, eli se kohta mihin värin pitäis tarttua jos ois tarttuakseen. Paikka viivalle, viivanpaikka.

Ja kyllä, moni on täällä kyselly kun testissä näkyy harmaa viiva tai ura, että oonko raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja rouva x:
No onhan tuossa tuollainen ura. Mutta ei tulis mieleenkään kuvitella, että se olis joku haamu tai +. Minulla tuli sellainen, jota pidin viivanpaikkana ja se oli tummempi kuin muu kohta testissä, muttei varsinaisesti punertava. Tosin pari päivää myöhemmin tuli plussa, joka meni sittemmin kesken.

Juu, mut kun on näitä jotka väittää et jos on 2 viivaa se on plussa. Toista viivaa ei voi tulla jos ei ole raskaana. Mä yritän vaan todistaa et voi tulla toinen tuollainen "viiva" joka ei tarkoita mitään. Että todellakin viivan paikka on olemassa. Toiset kun on sitä mieltä, et sellaista ei olekaan. Mut tossa siitä nyt on kuva et...

Alkuperäinen kirjoittaja Jes:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

No ei ehkä sulle kun et oo testaamassa, mutta onhan täällä ollu viime päivinä paljonkin painikoijia tosta että voiko olla viivanpaikkaa vai eikö voi ja apua apua apua. Ja sitten joku pölö menee jeesustelemaan että ei voi olla, plussa se on, onnea onnea!

Ahaa, mä oon notkunut liika vähän palstalla. Ei ole sattunut silmään noita ketjuja. :) Niinkuin äskeisessä jo mainitsinkin, niin kyllähän sitä näkee mitä vaan, kun oikein kovasti uskoo. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
No ihan selkeästihän tuossa on tuo ura, eli se kohta mihin värin pitäis tarttua jos ois tarttuakseen. Paikka viivalle, viivanpaikka.

Ja kyllä, moni on täällä kyselly kun testissä näkyy harmaa viiva tai ura, että oonko raskaana.

Juurikin näin. Mä ihmettelen vaan niitä jotka edelleen sinnikkäästi väittää et viivan paikkoja ei ole olemassa. Et viiva kun viiva tarkoittaa raskautta vaikka eihän se niin ole.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä testasin apteekin omalla hailakan haamun jossa väriä ja seuraavana päivän harmaan viivan,eli sun mielestä viivan paikka ja kuitenkin raskaana ollaan.

tähän mä en osaa sanoa mitään. Mut ekassa testissä oli kuitenkin väriä eli ihan oikein se näytti. Ehkä yritän vaan sitä sanoo et ei kannata vielä tollasesta viivasta innostua koska sellainen, ainakin mulla, tulee aina ja testiin ku testiin.

Yhteistyössä