Testien tiirailijat hoi - viivanpaikka? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aijaa.com - 6947993.jpg

Tuolta näyttää Pregcheck-niminen testi. Aiemmin olen saanut samalla testillä puhtaita negoja. Näkeekö muut tuossa haalean viivan? Tai siis pikemminkin se ei ole edes haalea, vaan valkoinen. Huomasin jo testiajan sisään, että testiin ilmestyi "jotain", ja tuollainen siitä tuli sitten kun sai vähän kuivahtaa. Esikoisesta sain haamuviivan testiin, mutta se oli kyllä ihan selkeä viiva silti. Oonkohan mä tullut hulluksi? :D

Ei aavistustakaan, että milloin kuukautisten pitäisi alkaa, koska imetän edelleen päivin öin eikä tässä nyt ole ollut erikoisempaa yritystä. Mahdollisuus raskauteen on kuitenkin olemassa. Toisaalta viivanpaikka testissä on kai yleensä nega...

Kyllä mä näen ihan tosi tosi haalea viivan...
Mutta jos itse saisin tuollaisen viivan testistä niin en kyllä vielä hehkuttaisi olevani raskaana =)
Uutta testiä kehiin vaikkapa perjantaina... Peukut pystyyn!

Kyllä siinä haalea viiva näkyy mutta jos testiajan sisällä siinä ei ollut yhtään väriä niin kannattaa pitää negana!

Jep, testiajan sisällä siinä ei tosiaan näkynyt kuin aavistus "jostain" joten voipi olla että on viivanpaikka.

Toinen testi odottaa kyllä kaapissa, kunhan mielenkiinnosta spekuloin tätä ensimmäistä :D Teen sen parin päivän päästä aamupissasta. Ja lupaan ja vannon tulla kertomaan tuloksen tännekin, mua aina ärsyttää jos aloittaja ei tule päivittämään tilannetta kun ratkaisu löytyy :D

Tuossa on ehkä aavistus jostain mutta ei voi sanoa kyllä oikein suuntaan eikä toiseen. Seuraava testi kertoo jo enemmän.
Itse sain tuon tyyppisen tuloksen ja seuraavana päivänä aamupissasta tehty testi vielä selkeämpi haamu. Pidän peukkuja :)

[QUOTE="vieras";22324476]Niin puhdas nega ku olla ja voi.
Viivanpaikka on viivanpaikka.Sitäkään en kyl tuossa nää.[/QUOTE]

Älä ota niin vakavasti ;) Siihen ei maailma kaadu vaikka en raskaana olisikaan. Musta nää ketjut on vaan aina niiiiin jänniä niin oli pakko pistää oma pystyyn kun kerrankin on syytä :D

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22324524:
Älä ota niin vakavasti ;) Siihen ei maailma kaadu vaikka en raskaana olisikaan. Musta nää ketjut on vaan aina niiiiin jänniä niin oli pakko pistää oma pystyyn kun kerrankin on syytä :D

Voiko näitä alotuksia enää ottaa vakavasti...

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22324677:
Noissa sun tikuissa kyllä näkyy paljon selvemmät viivat, mulla on pelkkä viivan aavistus siinä. Ja onhan tuolla positiivisiakin joukossa :D

Ne "positiiviset" ei ole raskaustestejä vaan ovulaatiotestejä :D Teinpä niitäkin pari kun saattavat joskus näyttää raskauden ennen varsinaista r-testiä.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpäinpä;22325878:
Eikös se mene niin et jos ovistestillä näkee raskauden niin sillon on täytynyt tulla plussa jo raskaustestiinkin.

Voi olla, olen käsittänyt toisinpäin ja todistusaineistoa ei ole asiasta :) Tietoa löytyy kun googlettaa ovulaatiotesti raskaustestinä :)

Yhteistyössä