Tässä teille kuva viivan paikasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Jep. Kun testi on positiivinen niin silloin ei viivasta ole yhtään mitään epäselvää.
Sen näkee vaikka ilman laseja ellei nyt ihan sokea ole. :saint:

Juu, ja sit kun muistettaisi et jos siinä on väriä, siinä on selvästikin väriä eli jos sulta kysytään onko siinä väriä ja sä vastaat no en mä osaa sanoa, se tarkoittaa et siinä EI OLE väriä ja se on nega.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
mulla on tullu IHAN samanlainen viiva tuohon testiin. Enkä ollut raskaana eikä ollut myöskään kemiallinen! Nih! Hyvä et on nyt tällanen kuva mihin verrata :)

Jännää et tähän aloitukseen ei oo vielä kukaan tullu väittään et viivan paikkoja ei ole olemassakaan vaan kaikki viivat tarkoittaa plussaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
mulla on tullu IHAN samanlainen viiva tuohon testiin. Enkä ollut raskaana eikä ollut myöskään kemiallinen! Nih! Hyvä et on nyt tällanen kuva mihin verrata :)

Jännää et tähän aloitukseen ei oo vielä kukaan tullu väittään et viivan paikkoja ei ole olemassakaan vaan kaikki viivat tarkoittaa plussaa ;)

Nostan vielä mutta sitten on pakko jo lähteä pois koneelta ja yrittää sinnitellä tuolla ulkona. Hrrr... kun siellä onkin muuten KYLMÄ! :x

Yhteistyössä