Tässä koko deitti-ilmoitukseni, mitä mieltä nyt???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä entinen yh :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä entinen yh :)

Vieras
Minusta
Olen mukava, toisinaan aktiivinenkin yksinhuoltajaäiti - paino sanalla toisinaan....

Olisi kiva vaikka harrastaa jotain yhdessä tai muuten vaan viettää aikaa yhdessä toisen aikuisen kanssa - aivan niinkuin miehet koskaan voisivat olla aikuisia...

Tulen toimeen omillani, joten elättäjää en etsi.

Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm ->
-painoindeksisi on mieluummin yli kuin alle 25
-et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia

Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)porakone on rakkain lelusi
b)osaat ainakin yhden ohjelman pesukoneesta
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
h)olet kotimainen versio miehestä
i)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

"Olisi kiva vaikka harrastaa jotain yhdessä tai muuten vaan viettää aikaa yhdessä toisen aikuisen kanssa - aivan niinkuin miehet koskaan voisivat olla aikuisia..."

Tää meni ainakin ihan ohi.

Aika kovat vaatimukset... Moni mies voi pelästyä, ihan kuin olis työlista lueteltuna! Eikö voisi jotain muuta kuin työvaatimuksia laittaa.... Hmmm, mä en tarttuis miehenä ihan eka lukemalta tähän. Ehkä vähän liikaa huumorinkukkaa myös. No siis mun mielipide tämä. En ole koskaan laatinu deitti-ilmoitusta, olis varmaan vaikeaa.

aivan niinkuin miehet koskaan voisivat olla aikuisia... Ei ehkä kannata lähteä tuolla lailla aliarvioimaan ja mollaamaan sitä sukupuolta, jota kuitenkin etsit itsellesi...

et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia Siis haluatko hänen tekevän itsemurhan?

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D Oletko sinä tekemässä itsemurhaa vai oletko vakavasti sairas?

Mä luetutin tuon ilmoituksen miehelläni ja hänen silmiinsä pisti juuri nuo asiat. Itsekin pidän noita jokseenkin outoina kohtina. Kaiken kaikkiaan tuo ilmoitus on aika omituinen. Se on ehkä yritetty kirjoittaa jotenkin hauskasti, mutta ei se oikein sitä ole.

Sori, rehellinen mielipide :ashamed: .

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
aivan niinkuin miehet koskaan voisivat olla aikuisia... Ei ehkä kannata lähteä tuolla lailla aliarvioimaan ja mollaamaan sitä sukupuolta, jota kuitenkin etsit itsellesi...

et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia Siis haluatko hänen tekevän itsemurhan?

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D Oletko sinä tekemässä itsemurhaa vai oletko vakavasti sairas?

Mä luetutin tuon ilmoituksen miehelläni ja hänen silmiinsä pisti juuri nuo asiat. Itsekin pidän noita jokseenkin outoina kohtina. Kaiken kaikkiaan tuo ilmoitus on aika omituinen. Se on ehkä yritetty kirjoittaa jotenkin hauskasti, mutta ei se oikein sitä ole.

Muutan nuo, laitan Lasolin tilalle että mieluummin mitä vaan muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Muutan nuo, laitan Lasolin tilalle että mieluummin mitä vaan muuta.

Tai vaikka vettä.

Älä poista tätä: "Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D

Se on mun mielestä paras kohta. Minusta sen voi ymmärtää myös niin että vähentää pelkoa, loppuelämä kun kuulostaa niin pitkältä ja lopulliselta.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä entinen yh :):
Minusta
Olen mukava, toisinaan aktiivinenkin yksinhuoltajaäiti - paino sanalla toisinaan....

Veikkaan että 99% miehistä lopettaa lukemisen tähän ja siirtyy seuraavaan ilmoitukseen. Vaikka ehkä vitsiksi tarkoitettu niin tosta tulee tosi negatiivinen kuva.

Siivousjuttuja on vielä liikaa. Jos mattojen tamppaamisen tilalle laittais vaikka "äitisi ei täytä jääkaappiasi" tai jotain vastaavaa.

iltasadun tilalle se "pidät lapsista, myös minun"

Alkuperäinen kirjoittaja Lili harmaana:
Siivousjuttuja on vielä liikaa. Jos mattojen tamppaamisen tilalle laittais vaikka "äitisi ei täytä jääkaappiasi" tai jotain vastaavaa.

iltasadun tilalle se "pidät lapsista, myös minun"

Okei tuo oli hyvä vinkki, kiitos.

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)porakone on rakkain lelusi
b)osaat ainakin yhden ohjelman pesukoneesta
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
h)olet kotimainen versio miehestä
i)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

Toi lista viimeistään karkoittaa kaikki, kuulostaa siltä kuin olisit etsimässä jotain helvetin kotiorjaa. Korvaa tuo lista mieluummin yhdellä lauseella "Toivon että osaat kantaa omaan osasi myös arkisissa askareissa :)" tai jotain muuta, kuulostaisi paljon positiivisemmalta.

Noi vaatimuslistat ovat tosi luotaantyöntäviä. Jos olisin itse etsimässä miestä deittipalstalta ja vastaan tulisi lista vaatimuksista jotka pitää täyttyä tyyliin:
a) osaat ja haluat laittaa minulle ruokaa
b) peset ja silitätä vaatteeni ilolla
c) lapseni ovat sinulle tärkeitä ja tulet toimeen exäni kanssa
d) et vaadi minulta mitään
... jne, niin kylläpä jäisi vastaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Noi vaatimuslistat ovat tosi luotaantyöntäviä. Jos olisin itse etsimässä miestä deittipalstalta ja vastaan tulisi lista vaatimuksista jotka pitää täyttyä tyyliin:
a) osaat ja haluat laittaa minulle ruokaa
b) peset ja silitätä vaatteeni ilolla
c) lapseni ovat sinulle tärkeitä ja tulet toimeen exäni kanssa
d) et vaadi minulta mitään
... jne, niin kylläpä jäisi vastaamatta.

Tuoltako listani vaikuttaa?? :D

Ihan sama mitä ilmoituksessa lukee. Vastaukset tulevat olemaan luokkaa:

- moi make täs. ois tarjolla kovaa ja kuumaa paa numeros.

-Kiinnostaisiko sinua hellät hetket komean ja varatun varakkaan miehen kanssa. Ota ihmeessä yhteyttä.

-ole mies marokko. raksta suominaine pitkaa ja hellaa sina soitta minu.

Yhteistyössä