N
Niisku
Vieras
Aivan pehvasta kopko ilmo. Outo, mauton, huumori kummallista. Lisäksi listasi juurikin vaikuttaa siltä että etsit vain kotiorjaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Noi vaatimuslistat ovat tosi luotaantyöntäviä. Jos olisin itse etsimässä miestä deittipalstalta ja vastaan tulisi lista vaatimuksista jotka pitää täyttyä tyyliin:
a) osaat ja haluat laittaa minulle ruokaa
b) peset ja silitätä vaatteeni ilolla
c) lapseni ovat sinulle tärkeitä ja tulet toimeen exäni kanssa
d) et vaadi minulta mitään
... jne, niin kylläpä jäisi vastaamatta.
Tuoltako listani vaikuttaa??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan sama mitä ilmoituksessa lukee. Vastaukset tulevat olemaan luokkaa:
- moi make täs. ois tarjolla kovaa ja kuumaa paa numeros.
-Kiinnostaisiko sinua hellät hetket komean ja varatun varakkaan miehen kanssa. Ota ihmeessä yhteyttä.
-ole mies marokko. raksta suominaine pitkaa ja hellaa sina soitta minu.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä entinen yh :):Minusta
Olen mukava, toisinaan aktiivinenkin yksinhuoltajaäiti - paino sanalla toisinaan....
Olisi kiva vaikka harrastaa jotain yhdessä tai muuten vaan viettää aikaa yhdessä toisen aikuisen kanssa - aivan niinkuin miehet koskaan voisivat olla aikuisia...
Tulen toimeen omillani, joten elättäjää en etsi.
Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm ->
-painoindeksisi on mieluummin yli kuin alle 25
-et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia
Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta![]()
Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....
Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:
a)porakone on rakkain lelusi
b)osaat ainakin yhden ohjelman pesukoneesta
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
h)olet kotimainen versio miehestä
i)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan sama mitä ilmoituksessa lukee. Vastaukset tulevat olemaan luokkaa:
- moi make täs. ois tarjolla kovaa ja kuumaa paa numeros.
-Kiinnostaisiko sinua hellät hetket komean ja varatun varakkaan miehen kanssa. Ota ihmeessä yhteyttä.
-ole mies marokko. raksta suominaine pitkaa ja hellaa sina soitta minu.
eli ilmoitukseni on riittävän hyvä..
Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:Alkuperäinen kirjoittaja ehkä entinen yh :):Minusta
Olen mukava, toisinaan aktiivinenkin yksinhuoltajaäiti - paino sanalla toisinaan....
Olisi kiva vaikka harrastaa jotain yhdessä tai muuten vaan viettää aikaa yhdessä toisen aikuisen kanssa - aivan niinkuin miehet koskaan voisivat olla aikuisia...
Tulen toimeen omillani, joten elättäjää en etsi.
Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm ->
-painoindeksisi on mieluummin yli kuin alle 25
-et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia
Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta![]()
Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....
Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:
a)porakone on rakkain lelusi
b)osaat ainakin yhden ohjelman pesukoneesta
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
h)olet kotimainen versio miehestä
i)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi
Jos nyt osasin oikein mustata, mutta nää kohdat vois jättää pois.
Ei mitään henkilökohtaista mutta sana yksinhuoltajaäiti on monelle miehelle punainen vaate. Sano vaikka "olen äiti 3 lapselle" "olen kaunis ja hauska.. ainakin lasteni mielestä" TJN..
En ihan hiffannut tota aikuisjuttua. Alkoholin mainitsit jo alussa. liikaa vaatimuksia lapsiin liittyen..
Elä loukkaannu, en millään pahalla kirjoita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huoh...
Ilmoituksesi kertoo, että olet laiska, ylipainoinen ja mäkättävä emäntä, joka odottaa että mies kaitsee lapsesi ja hoitaa kotisi
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:AP jäät ilman miestä tuolla vaatimuslistalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Aika kovat vaatimukset... Moni mies voi pelästyä, ihan kuin olis työlista lueteltuna! Eikö voisi jotain muuta kuin työvaatimuksia laittaa.... Hmmm, mä en tarttuis miehenä ihan eka lukemalta tähän. Ehkä vähän liikaa huumorinkukkaa myös. No siis mun mielipide tämä. En ole koskaan laatinu deitti-ilmoitusta, olis varmaan vaikeaa.