Vielä kerran mitä mieltä deitti-ilmostani?? -matkalla deitin tapaamiseen kohta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ___
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

___

Vieras
Lähden kohta yhtä deittiä tapaamaan kahveelle.....mutta vielä kerran mitä mieltä nyt olette??

Minusta
Olen mukava, toisinaan aktiivinenkin nainen.

Olisi kiva vaikka harrastaa jotain yhdessä tai muuten vaan viettää aikaa yhdessä toisen aikuisen kanssa.

Läheisyys on tärkeä juttu minulle, toivottavasti myös sinulle.

Tulen toimeen omillani, joten elättäjää en etsi.

Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm ->
-painoindeksisi on mieluummin yli kuin alle 25
-et juo olutta ainakaan usein

Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)olet lempeä luonteeltasi
b)osaat ainakin yhden ohjelman pesukoneesta
c)äitisi ei täytä jääkaappiasi, ei myöskään exäsi
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani
g)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
h)olet kotimainen versio miehestä
i)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

Perussettiä, ei kovin persoonallinen eikä lopulta kerro susta oikein mitään..mutta kukin tavallaan ja pääasia että kiinnostusta löytyy. Hauskoja treffejä sulle, itellä kasa ihan hillittömän hauskoja muistoja sokkotreffeistä :)

Mitä tarkoittaa toisinaan aktiivinen nainen? Kun et tarkenna tuota aktiivisuuden suuntaa, jää toteamus ihan avoimeksi.

Niin, ja itseluottamuksen puute kandee mainita kans. Siitähän tässäkin viestissä on loppujen lopuksi kysymys.

toivottavasti tulee kivat treffit. mulla on ollut pari päivää kuvaton ilmo jossain tuolla, ja alkaa kyllä masentamaan. neljä yhteydenottoa on tullut, joista yks katos heti kun kerroin lapsistani, toinen oli hiukkasen pelottavan oloinen maajussi jostain härmästä, kolmas sai kilarit kun kysyin mitä se tekee työkseen ja nyt tää neljäs.. alkaa pelottavasti muistuttaa tätä kolmatta. huoh. taidan luovuttaa koko systeemin.

Mulle tuli tuosta ilmoituksesta mieleen vähän yksinkertainen pullea nainen, joka on jo melkein menettänyt toivonsa ja omaa huonon huumorintajun... En sano tätä ilkeyttäni, sellainen olo mulle vaan tuli.

Mielestäni mukava ilmoitus. Sinusta tulee mukava kuva etkä kuulosta epätoivoiselta, vaan osaat esittää toiveita itsekin. Hauskaa iltaa!T. Netistä kunnon lapsirakkaan ja muutenkin hyvän miehen löytänyt 5v aviossa

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa:
toivottavasti tulee kivat treffit. mulla on ollut pari päivää kuvaton ilmo jossain tuolla, ja alkaa kyllä masentamaan. neljä yhteydenottoa on tullut, joista yks katos heti kun kerroin lapsistani, toinen oli hiukkasen pelottavan oloinen maajussi jostain härmästä, kolmas sai kilarit kun kysyin mitä se tekee työkseen ja nyt tää neljäs.. alkaa pelottavasti muistuttaa tätä kolmatta. huoh. taidan luovuttaa koko systeemin.

Jos voit, niin laita kuva, sen ne miehet haluaa nähdä eikä mitään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Mitä tarkoittaa toisinaan aktiivinen nainen? Kun et tarkenna tuota aktiivisuuden suuntaa, jää toteamus ihan avoimeksi.

Niin, ja itseluottamuksen puute kandee mainita kans. Siitähän tässäkin viestissä on loppujen lopuksi kysymys.

Mistä tuo itseluottamuksen puute selviää??

Alkuperäinen kirjoittaja joop:
Mulle tuli tuosta ilmoituksesta mieleen vähän yksinkertainen pullea nainen, joka on jo melkein menettänyt toivonsa ja omaa huonon huumorintajun... En sano tätä ilkeyttäni, sellainen olo mulle vaan tuli.

:) aika hyvin tiesit, olen varmaan yksinkertainen vaikka olenkin älykäs omalla tavallani, mutta yksinkertainenkin.
Toivoa en kai ole menettänyt tai en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa:

Jos voit, niin laita kuva, sen ne miehet haluaa nähdä eikä mitään muuta.

Ei minullakaan kuvaa ollut. Aviomies löytyi. Koulutettu, työssäkäyvä, ahkera, hauska, hyvännäköinen, hoikka ja urheilullinen

Mun treffi-ilmon otsikko aikoinaan oli "huumorintajuton yh-äiti susirajalta etsii itselleen elättäjää" ;)
Ja ihan huipputyyppejä kyllä tapasin, aviomieskin sieltä sitten löytyi ?

Yhteistyössä