Onko tämä deitti-ilmoni nyt parempi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Etkö sä oikeasti aio kertoa mitään ITSESTÄSI?

Eikös se ole miesten keskuudessa yleisin vitsi että ensin on A4:nen vaatimuksia ja sitten vaan ilmoitus että ota yhteyttä niin kerron lisää.

MIKSI joku nuo ehdot täyttävä ottaisi yhteyttä? Siis joku muukin kuin niin säälittävä että mikä vaan kelpaa?

Siinä on toinen osuus, jossa kerron itsestäni - siis kerron olevani mukava, aktiviinen yh-äiti, joka haluaisi aikuisen ihmisen elämäänsä etc. Kokoni sun muut asiat selviävät kyllä ilmoituksesta, harrastukset jen-

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Itse en poistaisi mitään, miksi sulla ei olis oikeutta rajata tarkasti mitä etsit? Ethän jossaki irl tilanteessakaan alkais mitään jonkun kanssa joka ei täytä sun omia kriteereitä esim. pituus/paino suhteessa.

IRL ihmiset tinkivät hyvinkin paljon niistä mielessään luomistaan kriteereistä. Minä taas ajattelen niin päin, että mikä tuossa ilmoituksessa saisi miehen kiinnostumaan niin paljon, että ottaisi yhteyttä.

Sallit varmasti mun olla eri mieltä :D? IRL mulla on todella tarkat raamit henkilöstä jonka kanssa vois syntyä mitään ja paino/pituus sekä henkilökohtainen hygienia on ne erittäin olelliset :D no jonkilainen älyllinen toiminta myös ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitkä kohdat poistan?

Vaikea sanoa, kun en ole vieläkään ihan varma, mitkä noista vaatimuksista oli esitetty tosissaan ja mitkä vitsinä. Mutta itse en aikuiselta mieheltä "vaatisi" päivittäistä peseytymistä, koska se olisi melkoista miehen aliarviointia, eikä mielestäni erityisen vitsikästäkään.

Poistin sen ja muutaman muun ei niin tärkeän jutun.

Hyvä. Kannattaisiko sinun vielä kertoa jotakin positiivista itsestäsi. Jos toivot monella lauseella kotiaskareiden olevan miehen "haaveita ja intohimoja", niin miksi et kertoisi samaan leikkisään sävyyn itsestäsi. Miten vaikka hartioiden hierominen ja kakun leipominen (tai mitä ikinä keksitkään) ovat lempiharrastuksiasi. Nyt tuo ilmoitus kertoo sinusta kovin vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Taidat olla itse läski? Siinä ei huumori auta kun mies sut livenä näkee...

Painoindeksini on 29 eli olen kyllä läski :), olen tavannut viisi miestä livenä ja väittäisin, että se olen ollut minä, joka ei ole halunnut tavata enää yhtä poikkeusta lukuunottamatta.

Itselles ei kriteerejä mutta miehelle pituuskin plus-miinus kahen sentin haarukkaan? :o

Näin se menee :Den tahdo mitä tahansa miestä..

Mä en tykännyt ap:n ilmosta! Ilmeisesti alkuosa on tarkoitettu huumoriksi (pituusvaatimus 4 cm:n sisällä ja painoindeksi 25-26), mutta koko loppuosa on sitten vastaavasti ihan asian oloista...

Jos olisin ap:n tilanteessa, päättäisin selkeästi teenkö "oikean" ilmon vai huumori-ilmon ja sitten pitäytyisin valinnassani alusta loppuun.

Itse en poistaisi mitään, miksi sulla ei olis oikeutta rajata tarkasti mitä etsit? Ethän jossaki irl tilanteessakaan alkais mitään jonkun kanssa joka ei täytä sun omia kriteereitä esim. pituus/paino suhteessa.

IRL ihmiset tinkivät hyvinkin paljon niistä mielessään luomistaan kriteereistä. Minä taas ajattelen niin päin, että mikä tuossa ilmoituksessa saisi miehen kiinnostumaan niin paljon, että ottaisi yhteyttä.

Sallit varmasti mun olla eri mieltä :D? IRL mulla on todella tarkat raamit henkilöstä jonka kanssa vois syntyä mitään ja paino/pituus sekä henkilökohtainen hygienia on ne erittäin olelliset :D no jonkilainen älyllinen toiminta myös ;)

Deitti-ilmotukset joissa haetaan henkilöä joka pitää huolta henk kohtasesta hygieniastaan skippaan heti :D Tulee mieleen joku neuroottinen käsienpesijä jonka kanssa saa harrastaa seksiäkin vain saunatuoreena ja käyttämättömillä lakanoilla jotka tietty menee pesuun heti aktin jälkeen ja kortsua pitää aina käyttää jottei roisku mihinkään jne :D

Painoindeksini on 29 eli olen kyllä läski :), olen tavannut viisi miestä livenä ja väittäisin, että se olen ollut minä, joka ei ole halunnut tavata enää yhtä poikkeusta lukuunottamatta.

Itselles ei kriteerejä mutta miehelle pituuskin plus-miinus kahen sentin haarukkaan? :o

Mihin toi sääntö niinku perustuu.Pitäisköhän sun lisätä tohon et kyseinen tyyppi ei saa kävellä selkä notkolla eikä saa olla siis huonoryhtinen ettei vaan näytä lyhemmälle.

Hassua. Niissä piireissä, missä minä liikun, henkilökohtainen hygienia on itsestään selvä asia, samoin jonkinlainen älyllinen toiminta. Sen sijaan en pysty mitenkään kuvittelemaan, kuinka pituus (parin sentin tarkkuudella) tai painoindeksi (parin yksikön tarkkuudella) mitenkään tekisi ihmisestä sopivan tai sopimattoman puolisoehdokkaan.

Maailma kun on täynnä niin paljon tärkeämpiä asioita: arvot, harrastukset, luonne, elämäntavat, listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ja ennen kaikkea se salaperäinen vetovoima, jota joidenkin ihmisten välillä vain on.

No onnea sellaisen miehen etsintään jonka mielestä pituusfetissi naisessa on ihailtava piirre...

Tässä korjattu versio:
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm - 182cm
-painoindeksisi on mieluummin yli kuin alle 25
-et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia

Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)porakone on rakkain lelusi
b)ikkunanpesu salainen haaveesi
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
h)olet kotimainen versio miehestä
i)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

Hassua. Niissä piireissä, missä minä liikun, henkilökohtainen hygienia on itsestään selvä asia, samoin jonkinlainen älyllinen toiminta. Sen sijaan en pysty mitenkään kuvittelemaan, kuinka pituus (parin sentin tarkkuudella) tai painoindeksi (parin yksikön tarkkuudella) mitenkään tekisi ihmisestä sopivan tai sopimattoman puolisoehdokkaan.

Mäkin ihmettelen noita tarkkoja pituus- ja painorajoja. Jos olisin parhaillaan hakemassa kumppania, niin ilmoittaisin, että pituus 150-200 cm ja paino max 100 kg. Painorajoituskin johtuisi vain siitä, että haluaisin henkilön pysyvän mukanani metsäretkillä yms.

Poistaisin vielä tuon viittauksen viiteen sekuntiin. Mietin vain, kuinka itse suhtautuisin mieheen, joka senssi-ilmoituksessa vihjaisisi, ettei halua "huonoja panoja".

Toisaalta tuntuu hölmöltä ehdottaa tosi monia asioita poistettaviksi, koska samalla tulee varmaankin poistaneeksi sitä sun ainutkertaista persoonallisuutta... Että enpä tiedä. Ehkä parasta, että pistät ilmoituksen vetämään ja katsot, nappaako kala koukkuun. Jos nappaa, niin lienee sitten ainakin oikeanlainen.

Alkuperäinen kirjoittaja jahas:
Haussa siis kotiorja, joka poraa, pyykkää, siivoaa, hoitaa lapset - arvoilla, aatteilla tai luonteella ei mitään väliä kunhan olet 178-182 cm pitkä!

Jos arvoista pitäisi jotain laittaa, niin anna esimerkkejä, niin lisään??

Anteeksi aloittaja, en halua loukata. Mutta jäin miettimään tuota pituusvaatimusta. En keksi kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko harrastat kilpatanssia, tai sitten sinulla on jokin mystinen lempiseksiasento, joka toteutetaan seisaallaan.

Kerro, kumpi vaihtoehto on oikea.

Anteeksi aloittaja, en halua loukata. Mutta jäin miettimään tuota pituusvaatimusta. En keksi kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko harrastat kilpatanssia, tai sitten sinulla on jokin mystinen lempiseksiasento, joka toteutetaan seisaallaan.

Ei, kun 178cm pituinen mies on juuri sopivan kokoinen minulle, jos seisaaltaan halataan, laitoin kuitenkin tuon 4cm liukuman :)

Ei, kun 178cm pituinen mies on juuri sopivan kokoinen minulle, jos seisaaltaan halataan, laitoin kuitenkin tuon 4cm liukuman :)

Ootko sä nyt tosissas vai et? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:

Mäkin ihmettelen noita tarkkoja pituus- ja painorajoja. Jos olisin parhaillaan hakemassa kumppania, niin ilmoittaisin, että pituus 150-200 cm ja paino max 100 kg. Painorajoituskin johtuisi vain siitä, että haluaisin henkilön pysyvän mukanani metsäretkillä yms.

Off topic, 200 cm pitkälle 100 kiloa ei kyllä oo paino eikä mikään, pysyy kummasti raskaampikin matkassa. Oma mies on 204 ja painaa 110, ja juoksee kestävyysmatkoja :D

AP: ainahan voit muuttaa ja muunnella ilmoitustasi, jos ei 'tärppää'.
Itse nettideittailua kokeilleena huomasin, että ilmoitus/ toivelista ei loppu peleissä ollut tärkeä. Kemiat synkkaa tai sitten ei, kun tapaa ko. henkilön ihan livenä.Mahdollisimman nopeasti kahvikupposelle.
Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:

Ootko sä nyt tosissas vai et? :o
Sekä että :) on siinä selkeä totuuskin olemassa. Olen niin pinnallinen, että alle 170 senttistä en huolisi tai tosi laihaa....tuolla saan ne pysymään poissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Off topic, 200 cm pitkälle 100 kiloa ei kyllä oo paino eikä mikään, pysyy kummasti raskaampikin matkassa. Oma mies on 204 ja painaa 110, ja juoksee kestävyysmatkoja :D

Olennaisinta lienee se, että miestä ylipäätään huvittaa rämpiä metsässä, olipa hän minkä kokoinen tahansa. Eli ne arvot ja elämäntavat jälleen, muistuttaa Ksantippa-täti.

Yhteistyössä