Tarvitseeko bloggaajan lapsen olla nätti/komea??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti"

Vieras
Mietin vain... Itse synnytän pian ja aion tehdä blogin lapsestani. Emme ole mitään ruusuja mieheni kanssa vaan leveä nenä yms. Haukkuuko kaikki lasta, jos teen blogin?

Voi hyvän tähen!!! Ihmisten ei tarvitse muutenkaan olla mitään, mitä he eivät tahdo olla. Neniä on monenlaisia, eikä teidän nenissänne mitään vikaa ole.

Harkitse silti vielä blogin tekemistä lapsesta. Tee blogi omasta elämästäsi ja ota lapsi siihen mukaan. Siksi, että et tulisi tehneeksi lapsesta näyttelyesinettä ja käsikirjoittamasi näytelmän sankaria.

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
[QUOTE="Vieras";25821207]Voi hyvän tähen!!! Ihmisten ei tarvitse muutenkaan olla mitään, mitä he eivät tahdo olla. Neniä on monenlaisia, eikä teidän nenissänne mitään vikaa ole.

Harkitse silti vielä blogin tekemistä lapsesta. Tee blogi omasta elämästäsi ja ota lapsi siihen mukaan. Siksi, että et tulisi tehneeksi lapsesta näyttelyesinettä ja käsikirjoittamasi näytelmän sankaria.[/QUOTE]

En minä mitään näytelmää lapsestani tekisi. Todenmukaisesti kertoilisin päiviemme kulusta. Omaa lärvääni en tunge sinne, vaikka mikä olisi.

[QUOTE="a p";25821256]Siis tuleeko lasten blogeihin noita ilkeitä kommentteja?? En ole nähnyt, mitä nyt näitä lapsista kertovia blogeja olen lueskellut...[/QUOTE]

Kommentteja voi (ja kannattaa moderoida) ja ihan ok on jättää kommentointimahdollisuus kokonaan pois, jos siltä tuntuu. Usein pahimmat ilkeydet löytyy keskustelupalstoilta, jos vapaata anonyymisti kommentointi blogissa on rajoitettu. Ja keskustelupalstoilta voi jättää ne ilkeilyt lukematta.

Onnea ja siitä vaan blogia perustamaan :)

Mun mielestä ihan asiallinen kysymys ap:ltä. Onhan niitä blogeja linkitetty palstallekin missä sitten yhteen ääneen haukutaan lapsia.

Jos blogin tekisin niin se olisi salainen ja kutsuisin siihen vieraat.

[QUOTE="a p";25821469]Millaisia kommentteja?[/QUOTE]

Perus tympeitä "onpas ruma, läski, karsee, hirveä, kamalat vaatteet, ruma naama, ällöttävä, tyhmä, idiootti, lehmä, porsas"- tyylisiä. Ei niihin sinänsä kiinnotä huomioo kun voi kattella kirjoittajien tulevan täältä :D

[QUOTE="harmaa";25821219]mikäs blogi se nyt oli kun äiti rakasti kauniita vaatteita lapsellaan mutta lapsi on näin nätisti ilmaistuna pullea[/QUOTE]

Tällä lailla puolihuolimattomalla ilkeilyllä se alkaa.... :vampire:

Mun mielestä ihan asiallinen kysymys ap:ltä. Onhan niitä blogeja linkitetty palstallekin missä sitten yhteen ääneen haukutaan lapsia.

Jos blogin tekisin niin se olisi salainen ja kutsuisin siihen vieraat.

millä perusteella kutsuisit? Mikä saa sinut luulemaan, että juuri nämä kutsumasi vieraat haluaisivat lukea blogiasi? Loppupeleissä blogiasi ei välttämätä lukisi juuri kukaan?

Miksi et voisi laittaa omaa naamaasi? Sinähän sitä blogiakin tekisit...

En paheksu tosielämäblogeja, mutta haluan herättää kysymyksen, että eikö lapsikin ole ihminen? Jos et halua itse naamaasi julkistaa, vaikka itse blogia kurjoittaisit, niin miten ajattelet, että voit lastasi käyttää siinä välineenäsi? Mihin ikään asti ajattelit, että lapsen kasvoja voi julkaista?

Mitä jos joku kirjoittaisi blogia sinusta, suostumatta itse julkaisemaan omia kuviaan?

Jos kirjoitat vlogia jossa julkaiset lapsesi kuvia, sinun pitäisi näyttää myös oma naamasi.

[QUOTE="vieras";25821534]millä perusteella kutsuisit? Mikä saa sinut luulemaan, että juuri nämä kutsumasi vieraat haluaisivat lukea blogiasi? Loppupeleissä blogiasi ei välttämätä lukisi juuri kukaan?[/QUOTE]

peesi.. esi merkiksiks mun tuttava pakotti mut liittymään lukijaksi hänen blogiinsa, joka ei ollut yhtäåän mielenkiintoinen

[QUOTE="vieras";25821534]millä perusteella kutsuisit? Mikä saa sinut luulemaan, että juuri nämä kutsumasi vieraat haluaisivat lukea blogiasi? Loppupeleissä blogiasi ei välttämätä lukisi juuri kukaan?[/QUOTE]

Ei tarviikkaan kuin juuri ne joiden haluankin. Ihan kuten silloin kun mulla blogi oli, kutsujen perusteita en tässä kerro. Ja mä en halua lapsiani altistaa netille, vaikka kommentit pelkää hyvää olisivatkin. Ei ventovieraiden tarvitse tietää meidän elämästä koska ne eivät kosketa meidän elämää muutenkaan.

Yhteistyössä