V
vieras
Vieras
1. Siis tarviiko sitä ostaa erikseen imetysliivit ja miksi?
2. Mikä on paras rintapumppu ja miksi juuri se?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja löllö:Imetysliivit on ihan ehdottomat, ainakin meikäläisen tisut on sen verran löllykät että hankala olisi nostaa tavallisia rintsikoita rintojen yli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1. Siis tarviiko sitä ostaa erikseen imetysliivit ja miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja löllö:Imetysliivit on ihan ehdottomat, ainakin meikäläisen tisut on sen verran löllykät että hankala olisi nostaa tavallisia rintsikoita rintojen yli.
Mä olen aina nostanut rinnat liivien yli.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Lisäisin, etten halua pilata hyviä normaaleja rintsikoita kääntelemällä rintaa niiden yli. Joku vuoden imetyskin, esikon kohdalla 13kk, on aika kova rasite tavallisille rintsikoille.
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja löllö:Imetysliivit on ihan ehdottomat, ainakin meikäläisen tisut on sen verran löllykät että hankala olisi nostaa tavallisia rintsikoita rintojen yli.
Mä olen aina nostanut rinnat liivien yli.
mutta jso on siot tissit se ei ole ihan helppoa, mulla tissit kasvo valtaviks imetyksen alkuaikoina (75G oli kokoni) joten siinä oli paha lähtee nostelemaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mulla oli imettäessäkin rinnat senverran kuosissa, että liivin yli nostaminen ei olisi sujunut, imetysliivit siis todella helpottivat hommaa, muuten olisi pitänyt aina repiä koko olka alas tai aukoa takapuoleltakin.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja M:Lisäisin, etten halua pilata hyviä normaaleja rintsikoita kääntelemällä rintaa niiden yli. Joku vuoden imetyskin, esikon kohdalla 13kk, on aika kova rasite tavallisille rintsikoille.
Mulla kesti imetysliivit tasan 3 kk sitä luukkujen availua, kunnes lukko räpsähti rikki. Tavalliset rintsikat ovat kestäneet imetystä koko imetys ajan eli reilun vuoden =)
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mulla oli imettäessäkin rinnat senverran kuosissa, että liivin yli nostaminen ei olisi sujunut, imetysliivit siis todella helpottivat hommaa, muuten olisi pitänyt aina repiä koko olka alas tai aukoa takapuoleltakin.
Aivan, kuten tuolla aikaisemmin jo totesin, niiden liivien tarpeellisuuteen vaikuttaa pitkälti rintojen koko ja malli. Joten eiköhän ap aikanaan sitten tule huomaamaan tarvitseeko hän imetysliivejä vai pärjääkö mainioisti ilmankin
=)