Paljonko kuppikokosi kasvoi raskaus- / imetysaikana? Plus kysymyksiä imetysliivien valinnasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Catida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli ennen raskautta 75B ja kun vielä imetin ja ostin D kupin liivit ja nekin kun oli liian pienet, mutta kun en enää jaksanut ostella uusia niin menin niillä :D

Nykyään on 70A nahkaläpyskät ! :( Mutta uudet rinnat saa rahalla, ei sitä voi rahalla ostaa mitä hyötyy siitä imetyksestä lapselle oli :) Näin yritän positiivisesti ajatella kun menen peilin eteen :D

Osta sellaset Emma Jane nursing -yöliivit. Mulla on ollut näitä molempia imettäessä ja on tarpeeksi mukavat päällä nukkuessakin.

Nämä on siis sellaset sporttiliivien tyyliset imetysliivit painijanselällä, eli ei mitään hakasia/saumoja jne. Koon kanssa ei ole näissä niin tarkkaa, eli menis varmaan loppuraskaudesta koko imetyksen. Ite olin alkujaan 70/75B ja nykyään ehkä 80DD, kaks lasta peräjälkeen ja molempia imettänyt about vuoden (nyt just imetys lopuillaan). Olen ite ostanut nämä liivit esikoisen aikaan koossa M ja toisen L, mutta nää isommat on ehkä vähän turhan löysät.

Mä olen jotenkin ajatellut, että jos käyttää liivejä öisinkin, niin ehkä se vois minimoida "vaurioita", toivossa hyvä elää.. katotaan miten käy..

Mulla ei kasvanu rinnat ollenkaan raskaus- tai imetysaikana. Olenkohan joku luonnonoikku? Isot rinnat on ennestäänkin kyllä (D tai E) joten olin ihan hyvilläni, ettei nää siitä sen suuremmaksi muuttuneet.

Mulla B-kuppi. Kun maito nousi, imetysliivit oli pahimmillaan e-kuppi, sitten D ja siitä vielä sahasi tuon C:n ja D:n välillä. Meni hermot ja ostin aire brat.

Kävin nyt ostamassa kaarituelliset imetysliivit. Katsotaan nyt ovatko vielä sopivat sitten kun imetyksen aika koittaa, mutta onpahan ainakin se mahdollisuus olemassa. Sitäpaitsi tällaista kokoa (70 G) alkaa olla hankala ylipäänsä löytää tavallisten liivien puolelta.

Ennen raskautta siis koko 70D ja nyt rv25 jo 70G. Odotan kauhulla mikä tilanne on synnytyksen jälkeen :(

Yhteistyössä