Sinkkuna 10v
Mies kutsui hienolle illalliselle kotiinsa ja pyysi pukeutumaan hienosti. Tämä on ensimmäinen kerta miehen kotona, kun en ole siellä aiemmin käynyt. 6 kk olemme tapailleet.
Miksi sitten tapailet miestä? Oletko kertonut miehelle olevasi kylmä häntä kohtaan seksuaaalisesti? Ihme vedätystä tuollainen. Kyllä normaali ihminen haluaa seksiä viimeistään jo muutaman viikon tapailemisen jälkeen. Yleensä intohimoa tuntee jo heti alkumetreillä.En vain halua.
Eihän se ole "kenen tahansa kanssa", jos on tapaillut/seurustellut puoli vuotta ja harrastaa seksiä. Seksissä ja seksuaalisessa halussa ei ole mitään pahaa, joten outoa pitää holtittomana sitä, jos seurustelusuhteeseen kuuluu seksiäkin. Mitä hyötyä siitä sitte on, että ei harrasta seksiä, vaikka kumpikin haluaa?En tiiä mitä tuo ukko haluaa, mut ihmettelen näitä vastaavia... Pari viikkoa tapailua ja sänkyyn, miksi helvetissä? On tosi mahtavaa harrastaa eka seksi siinä vaiheessa kun on jo tunteita... Ei himoja ole pakko aina seurata, ja jos ukon kanssa aikoo olla esimerkiksi 20 vuotta, puoli vuotta tai vuosi tapailua ilman seksiä ei ole pahitteeksi. Ja jos ukon kanssa aikoo olla vaan puoli vuotta, kannattaako sen kanssa harrastaa seksiä? Ihmettelen tätä touhua kun sänkyyn hypitään kenen tahansa kanssa.
Syö lääkkeesi tai mene hoitoon.Mies kutsui hienolle illalliselle kotiinsa ja pyysi pukeutumaan hienosti. Tämä on ensimmäinen kerta miehen kotona, kun en ole siellä aiemmin käynyt. 6 kk olemme tapailleet.
Mies on luotettava eikä mikään tyhmä. Mitä pahaa siinä on jos arvostaa itseään?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30544955:hyvähermonen tai täys tollo kun on jo 6 kk oodottanu. :O
Mitä tarkoitat itsesi arvostamisella? Se on tottakai ok, että ei harrasta seksiä ihmisen kanssa, kenen kanssa ei halua harrastaa seksiä - mutta aika erikoinen tilanne, jos kuitenkin haluaa seurustella tällaisen ihmisen kanssa? (Siis jos ei ole aseksuaali, mikä on toki eri asia.) Vai koetko, että seksi on jotain likaista ja pahaa, ja että nimenomaan naisen pitää kieltäytyä siitä tunteakseen itsensä hyväksi ja arvokkaaksi?Mies on luotettava eikä mikään tyhmä. Mitä pahaa siinä on jos arvostaa itseään?
Itseään arvostava ihminen antaa luvan itselleen nauttia elämästä kaikin tavoin, myös seksistä.Mies on luotettava eikä mikään tyhmä. Mitä pahaa siinä on jos arvostaa itseään?
No kyllä minä harrastaisin seksiä vaikka olisin sinkkukin, joten miksi ei sitten ihmisen kanssa jota tapailee muutenkin?En tiiä mitä tuo ukko haluaa, mut ihmettelen näitä vastaavia... Pari viikkoa tapailua ja sänkyyn, miksi helvetissä? On tosi mahtavaa harrastaa eka seksi siinä vaiheessa kun on jo tunteita... Ei himoja ole pakko aina seurata, ja jos ukon kanssa aikoo olla esimerkiksi 20 vuotta, puoli vuotta tai vuosi tapailua ilman seksiä ei ole pahitteeksi. Ja jos ukon kanssa aikoo olla vaan puoli vuotta, kannattaako sen kanssa harrastaa seksiä? Ihmettelen tätä touhua kun sänkyyn hypitään kenen tahansa kanssa.
kerro vielä että miten ja kumpi tuossa itseään arvostaa ?Mies on luotettava eikä mikään tyhmä. Mitä pahaa siinä on jos arvostaa itseään?
Olen kertonut miehelle olevani neitsyt ja en halua edetä nopeasti. Mies arvostaa minua ja on valmis odottamaan. Olen sanonut miehelle etten halua seksin tapahtuvan yllättäen.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30545179:Mitä tarkoitat itsesi arvostamisella? Se on tottakai ok, että ei harrasta seksiä ihmisen kanssa, kenen kanssa ei halua harrastaa seksiä - mutta aika erikoinen tilanne, jos kuitenkin haluaa seurustella tällaisen ihmisen kanssa? (Siis jos ei ole aseksuaali, mikä on toki eri asia.) Vai koetko, että seksi on jotain likaista ja pahaa, ja että nimenomaan naisen pitää kieltäytyä siitä tunteakseen itsensä hyväksi ja arvokkaaksi?
Jos seksittömyys tarkoittaa sinulle itsensä arvostamista, niin kannattaa unohtaa seurustelu kokonaan, koska seksi nimenomaan pitää parisuhteen kunnossa. Tuollaisella ajatusmaailmalla suhteenne on pahassa kriisissä viimeistään vuoden-parin päästä, kun mies alkaa kaipaamaan häntä haluavaa ja seksistä aidosti nauttivaa naista sänkyynsä.Mies on luotettava eikä mikään tyhmä. Mitä pahaa siinä on jos arvostaa itseään?
Tämä selvensi asiaa. Olette siis puhuneet aiheesta, hyvä. Ei kai tuossa sitten ongelmaa ole. Mies saattaa toki toivoa seksiä ja ehkä toivookin, mutta ilmeisesti suhtautuu ymmärtäväisesti. Jos olet oikeasti neitsyt, niin suosittelisin kyllä että pikemminkin kuin panttaat ja odotat yhdyntää ensimmäisenä seksikokemuksena (kuten näissä usein tuntuu olevan), teet ensin miehen kanssa kaikenlaista muuta - hyväilyjä, suuseksiä, sormettamista, yms. Sehän on myös seksiä, eli sen jälkeen et ole enää neitsyt, mutta eipä se tärkeää olekaan, onko vai ei ja missä vaiheessa voi sanoa, että ei enää ole.Olen kertonut miehelle olevani neitsyt ja en halua edetä nopeasti. Mies arvostaa minua ja on valmis odottamaan. Olen sanonut miehelle etten halua seksin tapahtuvan yllättäen.
Olin sinkkuna 10v ennen hänen tapaamista. Aiemmin oli sääntöä toisen kanssa kauan sitten.
Mies on luotettava eikä mikään tyhmä. Mitä pahaa siinä on jos arvostaa itseään?