TÄRKEÄÄ TIETOA!! HP:N LÄPPÄRIN OMISTAJAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Onko kukaan muu saanut s-postitse tai muuten tietoa siitä, että joissakin malleissa on viallinen akku?! on herkkä kuumenemaan ja voi syttyä palamaan, joten sen saa vaihtaa ilmaiseksi.

tässä linkkiä, josta voi nähdä tarkemmat infot

http://bpr.hpordercenter.com/hbpr/

tosi moni hp:n läppäri kuumenee tajuttomasti mutta se ei aina oo akun vika.. on aikalailla tyyppivika... meillä ainaki kone käy tosi kuumana, mutta meijän konetta ei tuolta löytyny..tai sit en osannu kattoo

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
tosi moni hp:n läppäri kuumenee tajuttomasti mutta se ei aina oo akun vika.. on aikalailla tyyppivika... meillä ainaki kone käy tosi kuumana, mutta meijän konetta ei tuolta löytyny..tai sit en osannu kattoo

Meillä syttyi laturi tuleen ja poltti lattiaan reiän. Hp-tuki totesi, että niin se nyt vaan menee.

Alkuperäinen kirjoittaja no more hp:

Meillä syttyi laturi tuleen ja poltti lattiaan reiän. Hp-tuki totesi, että niin se nyt vaan menee.

:o

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

luettiin oisko ollu mikrobitistä arvosteluja läppäreistä ni hp:t kovaäänisimpiä ja kuumenee todella nopeesti ja kuumaksi.

siskot saivat juuri uudet läppärit ( merkkiä en muista ) mutta ne ei kuumene pätkääkää vaikka koko päivän käyttäis.

meillä taas ei tarvii ku 10min käyttää ni johan on todella kuuma

no mä oon kanssa tätä kuumuutta ihmetellyt, mutta kun ei ole mitään vertailukohtaa, niin luulin sen olevan kaikkien läppäreitten ominaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

luettiin oisko ollu mikrobitistä arvosteluja läppäreistä ni hp:t kovaäänisimpiä ja kuumenee todella nopeesti ja kuumaksi.

siskot saivat juuri uudet läppärit ( merkkiä en muista ) mutta ne ei kuumene pätkääkää vaikka koko päivän käyttäis.

juu no tuota laturia enemmänkin ihmettelin, siis eihän se nyt sais tuleen syttyä.. Mutta toi läppärin kuumeneminen voi johtua siitäkin, ettei konetta ole ikinä aukaistu ja imuroitu. sinne kerääntyy tosi nopeesti pölyä ja se kuumentaa koneen kun ei tuuletinkaan pääse kunnolla pyörimään pölyn takia. siks läppäreitä pitäs säännöllisesti imuroida, jos ei uskalla aukaista tuuletin luukkua niin sitten ihan edes niistä tuuletusaukoista.

muoks. mut toki on niitäkin läppäreitä jotka kuumenee ihan muutenkin vaikkei pölyä oliskaan. itse acerin koneissa on vaan huomattu tuo, että kuumeneminen lakkaa kun ne imuroi.

Alkuperäinen kirjoittaja tulkkausapua listan suhteen:
Mun yli 3v vanhan HPn malli on dv2000, listalla dv2xxx, tarkoittaneeko myös mun mallia?
kone kuumenee yllä, on aina kuumennut...

siellähän on ihan toi dv2000 mainittuna. mä en ole varma mitä toi päivämäärä tossa tarkottaa..

klikkaa sieltä alasvetovalikosta toi sun koneen malli, niin se antaa niitten viallisten akkujen sarjanumerot tarkemmin, voit sit tarkistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalonveljiä?:
Miks hitossa kaikki täytyy aina olla enkuksi, löytyikö kellään epäilyksenalaista vehjettä, ja jos löytyi, miten aiotte toimia?

no siellähän on alhaalla se kohta mihin täytyy laittaa maan tiedot, koneen sarjanro ym, niin ne lähettävät uuden akun! :)

hp pavilion dv6000 omistan ja kuumenee kyl muutamas minutis aikas helkkaristn kuumaks. ei voi sylis pitää ku alkaa jalkoi polttamaa jo. ja suhisee ja puhisee viimist päivää ja imuroinu olen se on tyyppivika.

Yhteistyössä