TÄRKEÄÄ TIETOA!! HP:N LÄPPÄRIN OMISTAJAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ittelläni just oli hp pavilion dv5-1021eo, ja täytyy kyllä sanoa että aika susi kone... välillä kuumeni niin paljon että sammu ittestää... piti viedä parvekkeelle viilenemään, ja oli jumis muutenki sekoili ihan omiaan... prkl.. nyt olen onnelinen samsungin käyttäjä, ja ei mitään ongelmia.

Itsellä on 4vuotta vanha HP PAVILION DV2000. Kun koneen laitti käyntiin niin 15min ja kone sammui itestään pohja ihan kuumana. Yritin kaikkea, imuroida tomuja tuulettimesta. Sitten löysin tämän keskustelun ja ajattelin kokeilla konetta ilman akkua. Nyt toimii täysin normaalista eikä pohja tule kuumaksi. Käsittääkeni oman akun sarjanumerot eivät kyllä sovi näihin viallisiin.

Sarjanumero CT 6B223N3B7TG9UD

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko mulla?:
Hui! :o Voisko joku tuota vähän suomentaa? Kiltit. :) Mulla HP Compaq 6715 s

Toi merkki on ilmotettuna tuolla. Ihan viimeisenä :/

Mulla sama kone ja valmistajankin mukaan ihan paska maanantaiversio :D Mun aiempi kannettava (HP) on 6 vuotta vanha ja pelittää vielä ihan normaalisti ja tää paskana jo alle 2 vuoden käytön jälkeen. 3 kk jälkeen oli ekaa kertaa takuuhuollossa...

eikai ne nyt pysy viileenä jos niitä pitää sängyllä tai sylissä ja tiiviissä peitonpäälllä yms kun ei kuuma ilma pääse sieltä jäähdyttimestä ulos....

Itselläni on HP Compaq ...jotain, ja epäilen että koneessa on jotakin pahemmin vialla.
Käytän tietokonetta normaalisti ehkä 20 minuuttia, kunnes käyttö hidastuu selkeästi ja
yhtäkkiä näyttö pimenee. Kaikki valot palavat, eli tietokone on päällä, mutta ei reagoi
mihinkään. Sitten parin minuutin kuluttua se sammuu eikä meinaa aueta uudestaan,
vilkuttelee vain valoja, kellään samanlaisia tapauksia?

voin sanoa että hp:n koneet ovat täysin perseestä!!! tästä meni jo akku rikki vajaan vuoden käytön jälkeen ja nyt tää kuumenee ilman akkua n.2minuutissa niin paljon että pelottaa että syttyy palamaa!!

USA:ssa on useita oikeusjuttuja takuuajan jälkeisen ylikuumenevien ja vioittuneiden läppärien takia. Se on kuulemma tyyppivika.
Suomessa yksi firma juottaa näytönohjaimen uudelleen. Se löytyy huutonetistä. Hinta on 100 euroa.
Netissä oli myös youtubessa ohje lisäjäähdytyslevyjen asentamiseksi näytönohjainpiirin ja prosessorin/tuulettimen väliin. Googlella hakemalla löytyy.

Yhteistyössä