Täräytettäiskö Kuntaseiskan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipokiree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olis kiva tutustua porukkaan täällä Kouvolan lähellä. Ollaan asuttu näillä kulmilla sen verran vähän aikaa, ettei jäyhänä pohjalaisena ole vielä mahottomia kerennyt.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 19:21 jaana73 kirjoitti:
Olis kiva tutustua porukkaan täällä Kouvolan lähellä. Ollaan asuttu näillä kulmilla sen verran vähän aikaa, ettei jäyhänä pohjalaisena ole vielä mahottomia kerennyt.

No, mites jos rekistöröityisit, niin voitais alottaa tutustuminen vaik y-viesteillä ?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 22:56 marimint kirjoitti:
mentäskö vaikka mäenlaskuun?? onkohan mielakassa pulkkamäkeä tms lapsille?
Ei paha idea..siinä tuubimäen vieressä on ainakin ennen(viime talvena) saanut laskea pulkalla ja eiks se siihen oo tarkotettukkin?

Jos näin äkkiseltä ehdotan ens viikon Tiistaita niin kuinkas moni pääsis tulemaan :attn: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 18:28 Turakainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 22:56 marimint kirjoitti:
mentäskö vaikka mäenlaskuun?? onkohan mielakassa pulkkamäkeä tms lapsille?
Ei paha idea..siinä tuubimäen vieressä on ainakin ennen(viime talvena) saanut laskea pulkalla ja eiks se siihen oo tarkotettukkin?

Jos näin äkkiseltä ehdotan ens viikon Tiistaita niin kuinkas moni pääsis tulemaan :attn: :wave:

Ei onnistu täällä :wave:

muuten kyl mut ku on ni aikasin meiän aikatauluihin.. ei ainakaan huomenna mut ehkä joku keskiviikko. eikös se sillon ollu?
tänään oli ainaski ni kylmä ku käveltiin ettei ni pitkälle viittis heti aamusesta lähtä.. mut kuhan joku sopiva ke löytyy ni varmaan voidaan yrittää pääsät ajoissa liikenteeseen...

miimu.. hukkasin sun puhnron aikaa sitte ku muksu söi mun kännykkään vesivahingon ja se muisti tyhjennettii huollossa.. aattelin vaan että mullon nyt auto ni vois vaik joku päivä lähtee käymään kaupoilla tai jotain paitti että oon ihan surkee kuski :laugh:

toi perhekahvila kiinnostas tosi paljon muuten mutkun se on tosissaa huonoon aikaan, meillä nukutaan ekat unet just puolen yhentoista paikkeilla.. läheppä siinä sitte. edelleen uskosin että parhaiten onnistuis tapaaminen jos saatais ees muutamalle sopiva aika ja tavattais jonkun kotona... isompaa porukkaa on hankala kasaa ku aina jollaa jotain.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 11:32 Laura kirjoitti:
miimu.. hukkasin sun puhnron aikaa sitte ku muksu söi mun kännykkään vesivahingon ja se muisti tyhjennettii huollossa.. aattelin vaan että mullon nyt auto ni vois vaik joku päivä lähtee käymään kaupoilla tai jotain paitti että oon ihan surkee kuski :laugh:

toi perhekahvila kiinnostas tosi paljon muuten mutkun se on tosissaa huonoon aikaan, meillä nukutaan ekat unet just puolen yhentoista paikkeilla.. läheppä siinä sitte. edelleen uskosin että parhaiten onnistuis tapaaminen jos saatais ees muutamalle sopiva aika ja tavattais jonkun kotona... isompaa porukkaa on hankala kasaa ku aina jollaa jotain.

juu paitsi et mä en ainakaan vaunuilla lähe yhtään minnekkään ennenku on lauhtunu... :o hyvä ku postilaatikolle uskaltaa...
meillä voi kyl muuten tavata.. mut nyt meil tulee olemaan jossain vaihees kaaos ku tulee keittiöön lattiaremppaa.. lähetään varmaan kokonaan evakkoon viikoks..
mut mites muille sopis tapaaminen?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 09:52 miimu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 11:32 Laura kirjoitti:

juu paitsi et mä en ainakaan vaunuilla lähe yhtään minnekkään ennenku on lauhtunu... :o hyvä ku postilaatikolle uskaltaa...
meillä voi kyl muuten tavata.. mut nyt meil tulee olemaan jossain vaihees kaaos ku tulee keittiöön lattiaremppaa.. lähetään varmaan kokonaan evakkoon viikoks..
mut mites muille sopis tapaaminen?

Hyvinhän tuol tarkenee, kun laittaa vaan tarpeeks päälle.
Jos joku keksii jonkun päivän/ajan nii katellaan sitte miten onnistuu.

Ehdotelkaa te niitä päiviä jolloin sopis. Kun meille käy yleensä päivä kun päivä.
Ja me ei ainaska tälläsillä keleillä kävellen pitkälle pötkitä, tohon miimulle voidaan kyllä juosta :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 11:09 Laura kirjoitti:
oon ennenki sanonu että meillä voidaan kyllä pitää ja mulle käy vaikka ens viikolla mikä vaan iltapäivä mut ongelma onkin sit saadaanko kaikille sopiin..

no mulle sopii kait mikä tahansa päivä ens viikolla paitsi perjantai...
yleensä mennään unille n. klo 13 ja nukutaan pari tuntia.. mut voihan sitä kokeilla jos pääsis vaunuilla josko nukkuis siinä.. aika huonosti kyl niissä nykyään nukkuu mut...
mikä olis muille hyvä aika? ja lauralla vai missä? meile voi kyl vielä tulla.. keittiöstä vaan vedetty laminaatit pois mut ei oo vielä rempnttia ainaskaan alettu..

Huhuilen tääläkin että:
Meillä olisi Tupperit 26.1 eli ensi torstaina klo:18.00.
Jos halukkaita tulijoita löytyy niin nakatkaa vaikkas yv:tä :wave:

ja :attn: esittelijänä MiiMu3 :D

mua on aina huvittanu käydä tuppereille mut muutenkin keittiön kaapit pursuu muovisia purnukoita jne etten varmaan uskaltais mitää ostaa...

aattelin vähän joskos yrittäis täl viikol sinne perhekerhoon.. mullei kyl hajua missä se on..

käy kyllä se tapaaminenkin, perjantai meilläki heikkoo mut muina päivinä.. ja voin tulla jonkun luokkin ku on auto.. jonkun pitäis nyt sit vaan ehottaa jotain..

mä nyt otanki takasin sen et voin mikä tahansa pvä tulla täl viikol.. ollaan lapinjärvellä evakossa remonttia.. mut ei kuulemma kestä välttämättä siihen torstaihin mikä oli suunniteltu.. mut to tuu viimestään taksin.. pitämään ne turakaisen tupperikutsut =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 20:02 Turakainen kirjoitti:
Huhuilen tääläkin että:

Onko kutsut vain aikuisille? Meikäläinen ei nimittäin pääse arkisin ilman poikalaumaa mihinkään :( Tupperilta taasen tarvitsisin kyllä pari juuttua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 19:13 d u m b o kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 20:02 Turakainen kirjoitti:
Huhuilen tääläkin että:

Onko kutsut vain aikuisille? Meikäläinen ei nimittäin pääse arkisin ilman poikalaumaa mihinkään :( Tupperilta taasen tarvitsisin kyllä pari juuttua.

kutsut meni jo, mut multa saa tilata tuppereita jos halajaa =)
en tiiä näitten tapaamisten kanssa ei aina aikataulut osu yksiin. mut voitashan me kahvitella ihan meillä kahestaan ni voin näyttää sulle uuden kuvaston jne.. meille mahtuu vaik lapsetki jos haluu. meil reilu vuoden ikänen poika, on kyl nykyään enempi leikkiny muitten lasten kanssa ku kyläilee.. aikasemmin tykkäs vaan itekseen olla =) mut aika nuori ettei sillai vielä "osaa leikkiä"..
minkäikäsiä teil olikaan? ja olis vissiin sinäkin raskaana...?

Yhteistyössä