Tapasin todella kuuman miehen viikonloppuna...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MariaS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MariaS

Jäsen
15.10.2007
745
0
16
:p Vietettiin mukava yö. Mua melko paljon vanhempi ja eeen saa mielestäni. Nyt on sovittu, että otetaan uusiksi joku viikonloppu.

Ja kamalinta tässä on se, että olen varattu..Mieskin pettää kyllä. Ja mulla ei ole edes huonoa omatuntoa, vaikka näin kovin hingun toisen miehen sänkyyn..
 
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Miksi olette yhdessä jos petätte toisianne? vai onko kyseessä kenties _vapaasuhde?_ ;D

Mietin itsekkin kyllä. En vaan saa itseäni niskasta kiinni, jotta jättäisin miehen. Pari vuotta pettänyt.
Mutta sen kanssa on mukava olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Kannattaa ehkä miettiä vielä kerran tota sun "oikeaa" suhdetta.. Kuulostaa aika järjettömältä (ja juu, olen ollut vastaavassa tilanteessa joskus itsekin).


Se on joskus vaan niin helppoa pysytellä yhdessä. Molemmat kuitenkin hyvin paljon pitää toisistaan.
Pidemällä tähtäimellä tässä ei varmaan ole järkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Miksi olette yhdessä jos petätte toisianne? vai onko kyseessä kenties _vapaasuhde?_ ;D

Mietin itsekkin kyllä. En vaan saa itseäni niskasta kiinni, jotta jättäisin miehen. Pari vuotta pettänyt.
Mutta sen kanssa on mukava olla.


Eihän se edes ole pettämistä jos molemmat sen hyväksyy?????
Kannattais kyllä lähtee vetää tollaisesta suhteesta.
 

Yhteistyössä