Tapasin miniäkokelaan ensimmäistä kertaa - luoja mikä läski!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta jos sun poika näkeekin hänen hyvän sydämen. Haluaa varmaan elää naisen kanssa jonka sydän on lämmin ja kultainen. On varmaan nähnyt mitä o elää kylmän äidin kanssa.

Tule sitten muutaman vuoden kuluttua itkemään palstalle, kun miniä ei halua tulla teille kylään eikä tuo lapsia mummolaan. Samalla voit ihmetellä, miten tyhmä se miniä on, kun ei laihdu vaikka kuinka lähetät hänelle laihdutusohjeita ja kannustukseksi kerrot, miten ihana ja kaunis ja laiha se entinen miniäkokelas olikaan.

Mun miniä on ylipainoinen, eikä se ole mulle mikään ongelma. Poika on onnellinen vaimonsa kanssa, ja molemminpuolisen rakkauden huomaa, eikä miniässä ole mitään "vikaa" ihmisenä. Olen onnellinen poikani puolesta, enpä ole kasvattanut pintaliitäjää, vaan ihmisen, jolle sisin on tärkein.
Ulkonäkö ja -muoto voi vaihdella elämän aikana paljonkin, mutta hyvä sydän yleensä säilyy koko elämän.

Makunsa kullakin. Jos poikasi tykkää pulleammista niin luulisin olevan sinun ongelmasi. En ikinä haluaisi sinua anopikseni, enkä ole edes lihava. Sulle tuskin käy kukaan.

Toivotaan pojan silmien avautuvan.

BMI on ainakin 30 näin äkkiveikkauksella - ihan nätti tyttö naamastaan, mutta läski.

Upea anoppikokelas. Kai kerroit mielipiteesi sekä pojallesi että miniäkokelaalle.

Oikeasti mä EN VOI KÄSITTÄÄ :headwall:, saako joku tyydytyksen tälläisistä aloituksista, muuten niistä ei ainakaan ole mitään hyötyä.

[QUOTE="vieras";23018335]Ai tän voi päätellä siitä, että seurustelee lihavan kanssa.[/QUOTE]

Ei toki. Mut ei ainakaan hylkää hyvää kumppania pelkän ylipainon takia. Ettei oo semmone että ihan mitä paskaa tahansa sisältä, kunhan on hoikka ja nätti ulkokuori, joka ap:lle tuntuu olevan tärkeintä.

Yhteistyössä