Mikä oli SE juttu, joka kiinnitti kumppanissasi huomion, kun ensimmäistä kertaa tapasitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mua yllätti keskustelutaidot josta huomasin empatiakyvyn, aidon itsevarmuuden, käytöstavat ja se lämpö mitä tuosta huokui. Kerrankin ei pillumagneetti joka ilmaisee idioottimaisuutensa typerillä iskurepliikeillä virne naamallaan pimpsan kuva silmissä. Ei surkeita vitsejä eikä isoja lihaksia jotka on pumpattuna baari-illalle naisten metsästykseen. :D Mies osasi PUHUA, sillä oli aivot, arvot kohdillaan eikä mitään mua inhottavia piirteitä. Seurustelin kuitenkin tuossa vaiheessa vielä enkä sitten lähtenyt treffeille, vaikka jäi se mietityttämään. Lähdin sitten puolen vuoden päästä sinne treffeille kun olin viimein päässyt eroon sen aikaisesta tyypistä. :D
Sillon mulla kolahti. Tajusin jo silloin, että olin tavannut jonkun jonka kanssa voisi kuvitella tekevänsä joku päivä lapsia, mennä naimisiin ja elää onnellisena. Niin siinä tais käydäkin. :whistle:

Mies haastoi minut yksissä kotibileissä ekana iltana kun tavattiin. Henkisesti siis, tiukalla väittelyllä ja kritisoimalla silloista elämänvalintaani, joka näin jälkikäteen ajateltuna oli virhe. Piti se kuitenkin tehdä ja nähdä ja vuosi siitä vielä menikin omillamme, ettei edes tavattu.

Ei siis haukkunut tai loukannut, vaan pisti miettimään. Tuolloin jo tajusin, että tässä on minulle mies, jota en pysty jyräämään ja joka silti on kiltti. Olihan se komeakin.

Kesällä -85 yksissä kotibileissä koulun bändin pitkätukkainen rumpali ilmestyi paikalle niittivyöt ja buutsit kilisten ja ilmoitti että sinä blondi, tänne nyt. Enpä ole vielä irti päässyt

• Tykkää
Reactions: Halin
Baarissa sattui olemaan samassa porukassa ja istuimme sattumalta vierekkäin. Hän näytti todella pieneltä. Kädet oli tosi sirot. Silmät oli tosi suuret, kauniin muotoiset ja vihreät. Hän oli ujo, mutta sain viritettyä keskustelua, ja mulle oli vaan yhtäkkiä selvää, että tahdon olla enemmänkin tekemisissä, vaikka keskustelu oli välillä aika väkinäistä. Mulla ei ollut haku päällä. Päin vastoin. Olin juuri eronnut entisestä, ja halusin pitää taukoa ja olla yksin. Eipä niin käynyt. Pian tuon nappasin sitten mukaani. :)

Hän sanoi huomannensa ekana, että mulla on ihan törkeän kapea vyötärö ja hurjat muodot. :D

Yhteistyössä