Tapailemani mies haukkunut minua eksälleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ortobe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ortobe

Vieras
He erosivat viime vuonna, kun nainen petti miestä. Olivat naimisissa.
Tai ovat edelleen, eropaperit menossa.
Olemme tapailleet n. 8 kk..

Olin huomannut aiemmin, että mies luki auki jääneitä keskustelujani fb:ssä.
Harmittomia siskoni kanssa käytyjähän ne olivat, mutta silti.

No eilen se sitten lähti reissuun, ja oli jättänyt fb:n auki.
Menin lukemaan, mitä se on kirjoitellut vaimonsa kanssa.
Molemmat teksteissä vähättelivät ja haukkuivat mua mitä miksikin.
Kaikenlisäksi mies oli kertonut sille vaimollensa mun masennuksesta ja itsemurha-ajatuksista (mitä oli pari kk sitten eräästä asiasta johtuen, nyt ei enää ole), eli minun henkilökohtaisista asioistani! Mielestäni ne eivät kuulu *****akaan sille vaimolle.

Hyvin suoraan sitten kerroin tästä, että olit jättänyt auki fb-tilisi ja luin keskustelut ja hän vastasi siihen ensin vain että "Ymmärrätkö sä että mun on ollut pakko puhua niistä asioista. Ja pidit siitä tai et se on mulle läheinen jonka kanssa jakaa asioita".
Teksteissä vaimokin arvosteli mua, vaikka tiedän, että hän ei itse ole mikään täydellisyys. Itse en ole sanonut miehestä yhtään pahaa sanaa kenellekkään, kehunut vain. Jopa eksälleni, josta itse erosin viime vuonna, olen sanonut hyviä asioita.

Miten mun pitäisi nyt suhtautua tähän?
Olen äärimmäisen vihainen, että puolustelee tekoaan kertoa MINUN henk.kohtaisia asioita exällensä mitenkään. Plus siitäkin vihainen, että haukkuu minua selkäni takana exällensä, ja vielä yhdessä liittoutuneita ikäänkuin minua vastaan.
Pitäiskö jättää tämä mies vain omaan arvoonsa.

Kaipaan toisenlaisia näkökulmia asiaan, kuin vain omani..

:/

Tapailee sua, mutta haukkuu sua vaimolleen, josta on eroamassa? Ootko ny ihan tosissas...

Toisten yksityisiä keskusteluja ei sais lukea, vaikka ne hyppäis silmille... vaikka toki ymmärrän, että uteliaisuutesi voitti varsinkin kun mies oli ensin lukenut sinun keskustelujasi.

Vaikuttaa siltä, ettei kaikki ole ohi miehen ja tämän vaimon välillä, jos heidän tarvitsee puhua vielä keskenään uusista suhdevirityksistään.... Minun silmissäni mies vaikuttaa täysin hullulta, kun kertoo sinun henkilökohtaisimpia asioita toiselle, ja vieläpä negatiiviseen sävyyn. Ite olisin todella syvästi loukkaantunut ja heittäisin miehen pihalle, jos ei alkaisi löytyä TODELLA hyviä selityksiä ja nopeasti. Tuo selitys, jonka hän sinulle sanoi, ei ollut hyvä. Sun kanssa hänen olisi pitänyt pystyä asiasta puhumaan.

Toivottavasti antoi näkökulmaa asiaan.... toivottavasti suoruuteni ei loukannut.

Toivon sinulle jaksamista tilanteeseen. Uskoisin, kun olette kuitenkin jo useita kuukausia tapailleet ja selvinneet masennusjaksosi yli, mies myös välittää sinusta. Hän voi olla myös äärimmäisen epävarma tunteistaan, koska edellinenkään suhde ei ole vielä loppuunkäsitelty, kun ero ei ole virallisesti voimassa.

Henkilökohtaisesti olenkin sitä mieltä, että vanhat suhteet pitää käsitellä loppuun, jotta uusi voi alkaa. Siitä varmaan teilläkin on kyse. Jos mieltäsi vielä askarruttaa, kirjoittele pois, olen täällä vielä jonkin aikaa.

mielenkiintoinen kuvio....

Miehethän aina avautuu kakkosnaiselle kuinka kamala se oma akka on, mutta siitäkös haloo jos mies avautuukin vaimolleen kuinka sekopää se kakkosnainen on!

Oikeasti, sairashan tuo teidän kuvio on.

Olet tullut petetyksi. Mies jakaa henkilökohtaisia asioitasi eksälleen ja varmasti myös muille, jos ero tulee. Noin epäluotettavaan mieheen en koskisi tikullakaan. En usko, että vointisi mitenkään paranee kyseisen ihmisen kanssa. Onko sinulla huonoja ihmissuhteita taustalla, henkistä pahoinpitelyä, jonka vuoksi tyydyt ihmissuhteissa ikäviin ihmisiin vai oliko tämä ensimmäinen kerta? Satunnaiset ikävien asioiden kertomiset voi jättää omaan arvoonsa, mutta tuo kuulostaa tosi vakavalta. Sinä olet miehelle ilmeisesti ihminen, joka ei ole kovin tärkeä, mutta joka on "pakko" olla, että mies pärjäisi eronsa kanssa. On kiinni vielä vaimossaan selvästi. Miestä ahdistaa varmaan se, kun ei olisi itse halunut päätyä eroon (tulla petetyksi) ja purkaa sitä vihaa haukkumalla sinua. Jos oikeasti välittäisi, niin ei toimisi noin. Ei edes siinä tapauksessa, että teillä olisi ollut vaikeaa lähiaikoina.

Yhteistyössä