Tänään se sit alkaa! :) *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Nimittäin mun painonpudotus. Ja ihan kunnolla, aloitin nimittäin sen xtravaganzan. :D Ajattelin mennä täysvauhdilla niin pitkälle kuin vain jaksaa, 10 viikkoa maksimissaan. Tavoite olisi pudottaa ainakin 30kg, innolla odotan jo kevyempää kesää ja tulevaisuutta! :D

Onnea koitokseen :D
Olipa kiva lukea tämä avaus, kun ite koen olevani ylipainoinen mutta jos pudotaisin painoa 30 kg niin painaisin enää 48kg että kaikki on niin suhteellista (äläkä vaan ota tätä pottuiluna sitä se ei ole)
Mutta muutama kilo ois kiva saada pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Olipa kiva lukea tämä avaus, kun ite koen olevani ylipainoinen mutta jos pudotaisin painoa 30 kg niin painaisin enää 48kg että kaikki on niin suhteellista (äläkä vaan ota tätä pottuiluna sitä se ei ole)

Äh sitä paitti tuli kirjotusvirheki vielä painaisin siin 38kg :D

En ota pottuiluna. :D Kannattaa tehdä sille muutamalle kilolle jotain ennen kuin homma riistäytyy käsistä. Itekin olin vain muutaman kilon pudotusta vailla toisen raskauden jälken, mutta tässä parissa vuodessa se onkin riistäytynyt tuohon 30kg ja itse asiassa en olisi alipainoinen, jos 40 kiloakin pudottaisin. Mutta ihannepainooni on siis suunnilleen tuo 30kg ja siihen pyrin.

Se on vaan niiiiiiiin tuskan takana se alottaminen :) ja sitku ja mutku :)

Niinhän se on. Kannattaa etsiä se motivaatio. Ja etene pienin askelin, pyri vaikka aloittamaan liikuntaharrastus ja sit kun se jo sujuu, niin keskity ruokavalioon. Tai toisin päin, miten itse tykkäät. :D

Sitä on myös hirveän helppo kuvitella laihduttavansa ja itse asiassa vain lihoo. Joten vaikka paino ei putoisikaan, niin itselleen kannattaa olla rehellinen siitä mitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

Niinhän se on. Kannattaa etsiä se motivaatio. Ja etene pienin askelin, pyri vaikka aloittamaan liikuntaharrastus ja sit kun se jo sujuu, niin keskity ruokavalioon. Tai toisin päin, miten itse tykkäät. :D

Sitä on myös hirveän helppo kuvitella laihduttavansa ja itse asiassa vain lihoo. Joten vaikka paino ei putoisikaan, niin itselleen kannattaa olla rehellinen siitä mitä on.

joo sitä on mielikuva itsestä hoikkana sitte joskus kun vilkasee peilii ni on :o kuka toi on :o tukkaki on erivärinen :D

joo sitä on mielikuva itsestä hoikkana sitte joskus kun vilkasee peilii ni on :o kuka toi on :o tukkaki on erivärinen :D

Mulle tulee noita hetkiä, kun meen vaatekauppaan ostamaan vaatteita, joiden luulen olevan minun kokoani.. sovituskopissa sitten kun ne ei mahdu, katson peiliin ja voisin alkaa itkeä, kun näytän niin paljon hirveämmältä kuin olen kuvitellut.

Nimittäin mun painonpudotus. Ja ihan kunnolla, aloitin nimittäin sen xtravaganzan. :D Ajattelin mennä täysvauhdilla niin pitkälle kuin vain jaksaa, 10 viikkoa maksimissaan. Tavoite olisi pudottaa ainakin 30kg, innolla odotan jo kevyempää kesää ja tulevaisuutta! :D

onnea painonpudotukseen. miun äiti on nyt ollut vuoden tuolla dieetillä ja 57kg on tippunut! todella hyvä dieetti jos vaan löytyy itsekuria.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Millainen tuo dieetti on? Pitäis saada kiloja täälläkin suunnalla pudotettua....

Kato googlella xtravaganza. Tässä käydään sellaisessa ryhmässä ja alkuun syödään pussiruokia. Sit kun paino on saatu sopivasti tippuun aletaan pikku hiljaa opetteleen oikeaa ruokavaliota ja lautasmallia, millä sitten saadaan paino pysymään kurissa lopun elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulle tulee noita hetkiä, kun meen vaatekauppaan ostamaan vaatteita, joiden luulen olevan minun kokoani.. sovituskopissa sitten kun ne ei mahdu, katson peiliin ja voisin alkaa itkeä, kun näytän niin paljon hirveämmältä kuin olen kuvitellut.

Näin on mullekin käynyt monesti. Nyt se saa loppua. :D

Yhteistyössä