Tänään särkyi yksi sydän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha nainen hunningolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, no suosittelisin ettet sitten ala tapailla henkilöä jolla on lapsia, koska hän ei ehkä ihan alkuvaiheessa halua sinua lasten kanssa viettämäänsä aikaan mukaan. Mutta mukavaa ettei sinulla ole tällaisia ongelmia.

Kun lapsille on tosiaan vaikea pala ollut tämä isänkaipuu, niin katsoin että heille ei vieras ihminen mukana lomalla ole ihan helpoin asia juuri nyt. Ja minusta aikuinen ihminen kykenee kyllä lasten parhaan vuoksi muutaman viikon odottelemaan. Ehkä olin väärässä.

No olisiko sit kannattanut odottaa vähän aikaa, eikä heti hypätä ensimmäisen miehen matkaan? Mun täytyy kyllä peesata tuota, että herneet olisin vetänyt minäkin nenään, jos ois ilmoitettu, että "ei sit nähdä 4 vkoon". Kyllä sitä nyt vaikka voisi iltoja/öitä yhdessä viettää lasten nukkumaanmentyä tai jotain. 4 vkon aikana ne lapset voisi viedä parina iltana vaikka mummille tms ja lähteä sen miehen kanssa johonkin.

[QUOTE="vieras";24304711]Minulla on omia lapsia ja mieskin, mutta jos minä eroaisin ja alottaisin uuden suhteen, en todellakaan jatkaisi jos en kelpaa heidän elämäänsä myös lomalla. Sais mun puolesta ettiä sitten suhteen sellasen kanssa joka tykkää on/off suhteesta. Olis se, olisin odottanut lomaa että ehditään olemaan kunnolla yhdessä ja vaikka vähän reissaamaankin lasten kanssa ja muuta kivaa, tutustumaan kunnolla niihin lapsiin ja sitten lyötäis lappu luukulle, ei kiitos![/QUOTE]

Mihin sulla olis kiire? Vaikutat tosi itsekkäältä, jos et osaa ajatella lasten kannalta. Minäminäminäminä!!!!!!

[QUOTE="pah";24304728]Mihin sulla olis kiire? Vaikutat tosi itsekkäältä, jos et osaa ajatella lasten kannalta. Minäminäminäminä!!!!!![/QUOTE]

Tai sit ap on se itsekäs, kun ei voi olla ilman miestä niin kauan, että lapset on vähän tottunut. Minäminäminäminä!!!!

No olisiko sit kannattanut odottaa vähän aikaa, eikä heti hypätä ensimmäisen miehen matkaan? Mun täytyy kyllä peesata tuota, että herneet olisin vetänyt minäkin nenään, jos ois ilmoitettu, että "ei sit nähdä 4 vkoon". Kyllä sitä nyt vaikka voisi iltoja/öitä yhdessä viettää lasten nukkumaanmentyä tai jotain. 4 vkon aikana ne lapset voisi viedä parina iltana vaikka mummille tms ja lähteä sen miehen kanssa johonkin.

Niin ja sitten lapsellisesti kostoksi exä sänkyyn kun on niin loukattu olo. Lapsellista sakkia"!

[QUOTE="pah";24304728]Mihin sulla olis kiire? Vaikutat tosi itsekkäältä, jos et osaa ajatella lasten kannalta. Minäminäminäminä!!!!!![/QUOTE]

Siinähän se olisikin, minä en hyppäisi uuteen suhteeseen saman tien.

[QUOTE="pah";24304748]Haista pitkä paska!!!! Sulla taida olla mitään kokemusta erosta ja lapsista. Lapseton luuseri, joka joutaa painuakki muualle pilaamasta järkevien elämää-[/QUOTE]

Mihis tämä nyt osus ja uppos?

[QUOTE="xxx";24304768]Ap, onko tällä miehellä lapsia exänsä kanssa? Meinaan, että olivatko siis kahdestaan mökillä vai oliko siellä lapset matkassa?[/QUOTE]

Tavasin uudelleen aloituksesi ja siinä luki, että olivat KAKSIN. Unohda tuo kysymykseni...

Minulla ei todellakaan ole kokemusta eroista ja uusista suhteista, saman kanssa olen ollut 20 vuotta, mutta minä vissiin siihenkin käytin aikaa sen verran että tunsin ihmisen ennenkuin lapsia alettiin ajattelemaankaan. Ja jos me jostain kumman syystä joskus erottaisiin, niin kyllä todellakin menisi paljon aikaa ennen seuraavaa suhdetta, ehtisi lapset toipumaan erosta ja luultavimmin lapset olisivat jo elämässä ihan omaa elämäänsä, että ei tarvisi kovin paljon miettiä heidän suhtautumistaan uuteen ihmiseeni. Eikö sitä tosiaan ehdi elämään pikkasen lasten ehdoilla, ei se maailma siihen kaadu vaikkei äijää joka hetki olisikaan siinä vierellä.

Juttelin joskus tästä asiasta (tauoista) oman mieheni kanssa ja mies oli sitä mieltä,että tauko tarkoittaa melkein väistämättä eroa.
Ja moni miespuolinen ystävä on ollut samaa mieltä. naiset ajattelevat asian eri tavalla.

Miehesi voi hyvinkin olla älyttömän loukkaantunut että ei sopinut teidän kesäsuunnitelmiin.Tai tosiaan ottanut exänsä takaisin kun teillä on tauko (eli ehkä hänen mielestään ero..).

Pikapikaa selvittämään asia! laita vaikka text että ´on ikävä´tms.

[QUOTE="pah";24304748]Haista pitkä paska!!!! Sulla taida olla mitään kokemusta erosta ja lapsista. Lapseton luuseri, joka joutaa painuakki muualle pilaamasta järkevien elämää-[/QUOTE]

Mitäs järkevää siinä on alottaa uusi suhde ennenkuin lapset ovat ehtineet toipua erostakaan?

[QUOTE="xxx";24304768]Ap, onko tällä miehellä lapsia exänsä kanssa? Meinaan, että olivatko siis kahdestaan mökillä vai oliko siellä lapset matkassa?[/QUOTE]

Ei ole ollenkaan lapsia tällä miehellä, ei eksänsä eikä muidenkaan kanssa.

Ja jopas on outoa kommenttia tullut. Meidän ero on tosiaan tullut voimaan viime jouluna. Nyt olen hetken aikaa tapaillut uutta ihmistä. Pahoittelut niille jotka nyt kovastikin ovat järkyttyneitä näin nopeasta uudesta suhteen alusta ja siitä etten malta odottaa uuden suhteen kanssa kunnes lapset ovat jo muuttaneet kotoa.

Mutta kuten sanottua, minulle tärkeintä on etteivät lapset tästä ole kärsineet. He eivät ole tätä miestä edes tavanneet, ja hyvä näin, jos kerran tästä mitään ei tulekaan.

Ei ole ollenkaan lapsia tällä miehellä, ei eksänsä eikä muidenkaan kanssa.

Ja jopas on outoa kommenttia tullut. Meidän ero on tosiaan tullut voimaan viime jouluna. Nyt olen hetken aikaa tapaillut uutta ihmistä. Pahoittelut niille jotka nyt kovastikin ovat järkyttyneitä näin nopeasta uudesta suhteen alusta ja siitä etten malta odottaa uuden suhteen kanssa kunnes lapset ovat jo muuttaneet kotoa.

Mutta kuten sanottua, minulle tärkeintä on etteivät lapset tästä ole kärsineet. He eivät ole tätä miestä edes tavanneet, ja hyvä näin, jos kerran tästä mitään ei tulekaan.

Tuskin tulee, kukaan kaapissa kovin kauaa viitti seurustella. Maltannyt sen verran että lapset edes toipuvat erosta ensin ja sitten vasta juokset kakslahkeisten perässä.

[QUOTE="vieras";24304904]Tuskin tulee, kukaan kaapissa kovin kauaa viitti seurustella. Maltannyt sen verran että lapset edes toipuvat erosta ensin ja sitten vasta juokset kakslahkeisten perässä.[/QUOTE]

No, olivat mun lapset sitten mitä ikää tahansa, vaikka viisikymppisiä, niin tuskinpa ihan ensimmäiseksi olen jokaista tuttavuuttani heille esittelemässä vaikka tapailtu olisikin. :D Että ehkä sitten jätän sen kaksilahkeisten perässä juoksun sinne vanhainkotiin :D :D

[QUOTE="vieras";24304949]Onpa sulla ajatukset, jokaista? Etkö sinä pysty sitoutumaan yhteen ihmiseen?[/QUOTE]

Hei kuules, kultapieni. Ymmärrän että sulla on tylsää näin lauantai-ehtoona ja ois mukava jonkun kanssa vähän nahistella, mutta valitettavasti minä oo liian vanha, väsynyt ja ennen kaikkea sinuun liian huvittunut. Joten koitapa löytää joku muu jota provosoida, jookos? ;)

Mutta ihan sinun iloksesi, ei, en pysty sitoutumaan kehenkään, vaan marssitan elämääni toinen toisensa perään satoja ellen tuhansia miehiä, joista jokaista säilytän kaapissa, koska lapseni, joita myös on satoja, eivät yksikään ole toipuneet yhdestäkään sadoista eroistani niiden satojen miesten kanssa. Sen pituinen se.

Hyvää yötä, ja kiitos asiallisille kommentoijille. :)

Yhteistyössä