Voisitteko te leikkiä olevanne mun ystäviä hetkisen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vennu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vennu"

Vieras
Kun pitäis saada purkaa jollekin tätä kaikkea :(

Mä oon ollut ikuisuuden yksin, ja sitten yhtäkkiä elämääni tuli mies joka sai mut jo melkein rakastumaan itseensä. Mä olin onneni kukkuloilla ja luulin jo tavanneeni sen oikean, kunnes tulikin kylmä suihku niskaan ja mun sydän särkyi.
Mä olin niin rikki siitä kaikesta, erosta ei ollut varmaan kulunut edes vuorokautta, kun jo huomasin kirjoittelevani erään miehen kanssa facessa. Ei mulla ollut mitään sen kummempia taka-ajatuksia tai mitään, halusin vaan unohtaa kaiken tapahtuneen ja tuo mies ja ne keskustelut vei mun ajatuksia pois.

Vaan ne keskustelut on jatkuneet nyt joka päivä. Laastari on toiminut, en enää juuri ajattele tapahtunutta, vaan päinvastoin tuota uutta tuttavuutta. En voi sanoa olevani ihastunut, mutta odotan noita juttutuokioitamme ja jotenkin kaipaan hänen seuraansa. Meillä on paljon yhteisiä asioita, ja ollaan niin hyvin samoilla linjoilla toistemme kanssa, että kun toinen aloittaa lauseen, toinen sen lopettaa. Miehen puolelta oon aistivinani hienoista ihastumistakin ehkä, ja kyllähän se pikkuisen tuntuu hyvältä, sen mitä asiaa uskallan ajatella.

Mutta se, että mä en uskalla heittäytyä tähän yhtään mitenkään. Mun sydän on edelleen täysin paskana, ja kun oon sen saanut nyt jotenkin kaavittua kasaan, en todellakaan uskaltais sitä uudelleen altistaa samalle. En uskalla ajatella yhtään mitään, tiedän että oon ihan satavarma että tässäkin käy huonosti taas. Mutta en halua ajatella ja analysoida sen kummemmin, ehkä jos en ajattele mitään, mitään pahaa ei tapahdukaan?

Tää tilanne on jotenkin kamala ja ihana yhtäaikaa :( En uskalla heittäytyä, en uskalla tuntea enkä uskalla ajatella että mies tykkäisi musta. Vaikka pakkohan sen on tykätä, ei se muuten mun kanssa yökaudet ois mesessä.

Saisko jotain viisaita sanoja, pliis?

Älä sitten heittäydy. Nauti siitä, että olet löytänyt siitä miehestä uuden ystävän. Ei sun tarvii sen kummemmin heti määritellä sitä juttua. Mahtavaa, kun oot löytänyt juttukaverin.

Minä seurustelin pitkään exän kanssa ja kun ero lopulta tuli, sattui elämääni tupsahtamaan ihana mies aivan odottamatta.. Alussa ajattelin jarrutella, mutta sitten mietin, että entäpä jos tämä mies onkin se yksi ja ainoa oikea ja annan hänen mennä ohitse.. Otin riskin ja annoin itselleni luvan antaa mennä. Nyt oltu yhdessä yli 10 vuotta ja päivääkään en ole katunut. Mulla tosin oli sellainen tilanne, että exän kanssa oli mennyt jo pitkään huonosti ja sitä eroa olin käynyt jo pitkään läpi, ennen kuin se lopulta tuli. On kuitenkin tärkeä, että käyt entisen suhteen mielessäsi läpi, eikä uusi suhde ole pelkkä laastari edellisen päälle, muuten voi myöhemmässä vaiheessa purkautua ja pahasti ne vanhat jutut.. Tsemppiä =)

Anna ajan kulua rauhassa eteenpäin. Tee tietoisesti niin että ette tapaa mesessä joka päivä 3,4 tai 5 kertaa viikossa.
Suuntaa ajatukset muualle. Ota itsellesi jotain uutta tekemistä tai puuhaa joka saa sinut hetkeksi pois tietokoneelta ja saa rauhassa parantaa sisintäsi. Hae mielihyvän tunteita uusista kohteista.

hiljaa hyvä tulee. onkin ihan viisasta katsoa minne tilanne vie eikä suinpäin mennä. huomaat kyllä luotatko vai et, ja sitä ei tiedä kannattaako luottamus vai ei. toisaalta hyvä luottaa, toisaalta ei sitä kannatakaan sokeasti luottaa..vaan sopivasti, itseään arvostaen.

Yhteistyössä