T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yleensä en Milanna sun tekemisiin puutu enkää pahaa sanaa sano, mutta nyt on pakko sanoa: älä jooko anna koirillesi viiniä! Älä pisaraakaan. Etsi koirallesi joku koiralle soveltuva herkku, jolla voit lemmikkiäsi hemmotella. En enempää paasaa asiasta, mutta pakko oli sanoa.
Nimim. kohta valmis eläinääkäri
Kyllä tuon välin tunnissa pystyy ajamaan.
Minä en lapset/vaimo kyydissä aja, kuin ehkä 110 km/h 100 alueella, mutta yksin ajellessa pääsee helvetti irti.![]()
No nyt kyllä mun täytyy asettua Venakon puolelle tässä asiassa.
Meilläkin koirat tykkää oluesta ja punaviinistä ja kerjäävät sitä aina kun jommalla kummalla sitä on lasissa, usein vielä saavatkin.
Ja siinä ei ole mitään mistä eläinsuojelu kiinnostuisi.
voi apua taas, haha, siis kyllä mä urheilu autolla ajaan jo kevästä alkaen ja ei se oo sen vaikeampi, päinvastoin. Jeep ja musiikki huuta aina, kun vauva tykkää, se laula ja on onnellinen, jos pistän pois niin huuto alkaa
hän on sama kuin äiti ja samoin lapset... Ylihuomenna ajetaan syömään Hankoon
Mitä täällä Turussa koko kesää istua
vaikka onneks pian Saksaan ja Italiaan ja loppukesällä Ranskaan, niin ei tuu tylsä
Ooi mun koira ei ole ainoa. Mä luulin vain mun koira rakasta viinin, mutta olut ja muuta ei maistu vain punaviini se halua ja huuta kauheasti kun mä laitan pullon auki
hassua, chihu on viini adiktikko
ei koira kuolee, jos kielellä maista, se syö paljon pahempi paska ulkona
Ihan siksi kun haluan. Siinä missä annan muutakin herkkua välillä, ja määrät on tyyliin lipaisu ja pienemmälle riittää pusu sen jälkeen kun olen siemaissut juomaa. En palkitse kerjäämistä.
Käymään voi alkaa myös esim. liotettu koiranruoka joka seisoo hellekeleillä lattialla jos koira ei syö kaikkea kerralla. Se voi pahimmillaan aiheuttaa vaikka vatsalaukun kiertymän joka on hengenvaarallinen koiralle.
Kaikesta voi saada vaarallista.
Käymään voi alkaa myös esim. liotettu koiranruoka joka seisoo hellekeleillä lattialla jos koira ei syö kaikkea kerralla. Se voi pahimmillaan aiheuttaa vaikka vatsalaukun kiertymän joka on hengenvaarallinen koiralle.
Kaikesta voi saada vaarallista.