Tänään päähän tuli sitten sellainen idea, huusin lapsille että laitakaa äkkiä vaatteet päälle ja menoks:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26566038]Eli se koira raukka on edelleen siellä eläinkaupassa?
Luuletko oikeasti että ne siellä ylläpitää jonkun koiraa kuukausikaupalla ilmaiseksi?
Sillä koiralla on jo kuula kallossa ollut jo pitkän aikaa ennen kuin sinä sinne pääset...

Arvasin että valehtelit kun puhuit miten hyvää huolta sun ystävät siitä koirasta pitää![/QUOTE]

Joo, sen koiran ja näiden muidenkin pentuteh.... eiku siis eläinkaupan koiranpentujen sosiaalistumis- ja sisäsiisteyskoulutukset on varmaan TODELLA hyvällä mallilla! Muusta koulutuksesta puhumattakaan. Ne varmaan osaa arvostaa sitä koppia missä ne pidetään kuukaudesta toiseen. Kunnes siirretään koiratarhaan ja siitä kuoppaan.

Hulvaton aloitus. Myöhästyin töistä kun jäin tähän ihan jumiin. Parmesan kinkkua vajaan 200km päästä stokkalta :*) voi elämä. Ja muutenkin ap:n logiikka on niin pettämätön että se peittoa kaikki muut mennen tullen.

Semmost se o :) Kaveri joskus tahto syödä hyvän päivällisen ja ajo Helsinkiin syömään perheensä kanssa.
Me halutaan likan kanssa nauttia ihana brunssi niin lähetään hakemaan herkkuja kauppahallista...kaupunki on vain Riika. Tosin sieltä ostetaan kyllä nyt paljon muutakin...
En tosin tiennyt, ettei noita luettelemisiasi herkkuja Turusta saa vaikka minäkin niitä olen ostanut oikeastaan mistä vain.

No sehän siinä onkin, että Turun kauppahallista olis saanu nuo herkut ja paljon muutakin erikoisuuksia. Muttakun Stokka on vissiin niin hieno. Ehkä mä en osaa suhtautua Stokkan herkkuun jonain über hienona paikkana kun se on tossa vieressä. :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Voi ei mun chihuahua, se rakasta mua aina kun mä juon viinia:D se hyppää mun päälle, kun halua kans juoda. Mun koira on juoppo, mutta onnellinen kun saa

Et kai sä oikeasti juota ton kokoiselle koiralle viiniä?? Mun saman kokoinen koira joi kerran vahingossa olutta, ihan pienen tilkan, ja menisiitä humalaan... En tosiaan aiheuttais tahallaan moista tilaa viattomalle eläimelle.

[QUOTE="hohhoijaa";26565600]Aika pirunmoista ylinopeutta saa motarilla vetää, että tunnissa ehtii Helsinkiin Turusta (reilut 160 km matkaa).[/QUOTE]

Ja pitää ajaa ei ruuhka-aikaan. Sillä liikenne usein jymähtää Espoossa Tuomarilan kohdalla, ja siitä körötelläänkin puoli tuntia keskustaan.

juu he tykkää:D he ovat kuin äiti.... mun pieni Bret kans niin onnellinen jos lähden johonkin urheiluautolla ja musiikki huuta, hän oli koko päivää onnellinen, ei itkenyt yhtään, muuten jos kotona niin kiukuttelee

Urheiluautolla, juuri kortin saanut, joka kolaroi kaikkialla aikaisemmin, musiikki huutaen, vauvan turvakaukalo kiinnittämättä (sehän selvisi aikaisemmista valokuvista). Kivaa!

Hyvä. Samaa mietin, että tässä alkaa olla sellaisia tarinoita ap:lla, että eläinsuojeluun tekisi mieli ilmoittaa.

No nyt kyllä mun täytyy asettua Venakon puolelle tässä asiassa.

Meilläkin koirat tykkää oluesta ja punaviinistä ja kerjäävät sitä aina kun jommalla kummalla sitä on lasissa, usein vielä saavatkin.

Ja siinä ei ole mitään mistä eläinsuojelu kiinnostuisi.

No nyt kyllä mun täytyy asettua Venakon puolelle tässä asiassa.

Meilläkin koirat tykkää oluesta ja punaviinistä ja kerjäävät sitä aina kun jommalla kummalla sitä on lasissa, usein vielä saavatkin.

Ja siinä ei ole mitään mistä eläinsuojelu kiinnostuisi.

Ooi mun koira ei ole ainoa:D. Mä luulin vain mun koira rakasta viinin, mutta olut ja muuta ei maistu vain punaviini se halua ja huuta kauheasti kun mä laitan pullon auki:D hassua, chihu on viini adiktikko

voi apua taas, haha:D, siis kyllä mä urheilu autolla ajaan jo kevästä alkaen ja ei se oo sen vaikeampi, päinvastoin. Jeep ja musiikki huuta aina, kun vauva tykkää, se laula ja on onnellinen, jos pistän pois niin huuto alkaa:D hän on sama kuin äiti ja samoin lapset... Ylihuomenna ajetaan syömään Hankoon :laugh: Mitä täällä Turussa koko kesää istua:D vaikka onneks pian Saksaan ja Italiaan ja loppukesällä Ranskaan, niin ei tuu tylsä

siis kaikenlaista tiskeiltä makea, sellaisia erikoisia leivoksia, juustoja, kalaruoat kylmät, erilaiset parmesaani kinkut mitä kiva punaviinin kaa, siis vaikka mitä, niin paljon etten ees tiedä mistä aloita luetella:D mutta siellä tosissaan hyvää ruokaa löytyy, Turun stockalla ei sellaista oo

Ne juustot :p Roqueford jne.. todella herkullisia :)

voi apua taas, haha:D, siis kyllä mä urheilu autolla ajaan jo kevästä alkaen ja ei se oo sen vaikeampi, päinvastoin. Jeep ja musiikki huuta aina, kun vauva tykkää, se laula ja on onnellinen, jos pistän pois niin huuto alkaa:D hän on sama kuin äiti ja samoin lapset... Ylihuomenna ajetaan syömään Hankoon :laugh: Mitä täällä Turussa koko kesää istua:D vaikka onneks pian Saksaan ja Italiaan ja loppukesällä Ranskaan, niin ei tuu tylsä
Harmi sit ei törmätä :D Meinaan ollaan itseasiassa jo huomisiltana lähdössä ajamaan Turkuun kun miehellä on kisat lauantaina :) :wave:

Ettei oliskin niin että vauva huutaa kokoajan mutta vasta kun pistät musiikin pois niin ite sen huomaat..? Jos sitä musiikkia kerta oikein huudatetaan.

Oon kyllä sitä mieltä että oot yks erityisen sinnikäs trolli, ei noin älyvapaita ihmisiä voi olla olemassakaan..

Ettei oliskin niin että vauva huutaa kokoajan mutta vasta kun pistät musiikin pois niin ite sen huomaat..? Jos sitä musiikkia kerta oikein huudatetaan.

Oon kyllä sitä mieltä että oot yks erityisen sinnikäs trolli, ei noin älyvapaita ihmisiä voi olla olemassakaan..

kyllä se huuta jos ei ole musiikkia ja on onnellinne kuin musiikki päällä, niin mä aina otan ipodin autoon ja pistää kivan musiikin ja se on happy;). Mutta veikkaus, se on tottunut musikiin jo silloin kun olin raskaana, kun kuuntelin jatkuvasti ja nyt on näin

[QUOTE="Anne";26567261]Et tietenkään muista juustojen nimiä kun ei eilen juustoa saanut( leipäjonosta) eikä semmoista oo..[/QUOTE]

ai niin, kyllä se olikin niin;)... unohdin taas, sorry

Yhteistyössä