Tänään päähän tuli sitten sellainen idea, huusin lapsille että laitakaa äkkiä vaatteet päälle ja menoks:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis kaikenlaista tiskeiltä makea, sellaisia erikoisia leivoksia, juustoja, kalaruoat kylmät, erilaiset parmesaani kinkut mitä kiva punaviinin kaa, siis vaikka mitä, niin paljon etten ees tiedä mistä aloita luetella:D mutta siellä tosissaan hyvää ruokaa löytyy, Turun stockalla ei sellaista oo

Hyvät ruokahalut siihen nähden, että vatsa ei toimi, oletko miettinyt, mihin se kaikki syömäsi ruoka oikein katoaa :D

(Oliko kylmälaukku mukana, kun noin monta tuntia reissu kesti, parmesaani kinkut kylmistä kaloista puhumattakaan pilaantuvat herkästi.)

[QUOTE="vieras";26565547]Hyvät ruokahalut siihen nähden, että vatsa ei toimi, oletko miettinyt, mihin se kaikki syömäsi ruoka oikein katoaa :D

(Oliko kylmälaukku mukana, kun noin monta tuntia reissu kesti, parmesaani kinkut kylmistä kaloista puhumattakaan pilaantuvat herkästi.)[/QUOTE]

no mulla viimeks ulostelääkkeen kaa tullut mutta ei paljon ja nyt jo 2 päivää peräkkäin jotain vähän tulee jo, kun varma ei mahtu:D. Mutta huomenna lääkäri katso, ehkä teen tyhjennys :laugh: no mutta tyhjennys on muutenkin hyvää, monet julkikset teke siitä välillä:D

Turku-Helsinki välin ajelee 1h - 1,5 h - liikenteestä tosiaan riippuen.
Etkös sä Turussa asu?
Ja juu - tohon aikasempaan kirjotukseen; joskus tulee mullekin semmosia mielitekoja, että se on saatava, oli se missä tahansa. :D
Turun lähellä, siks kestää vähän enemmän:D, mutta toki saa tunnissa mutta pitää ajaa 160, mä en lasten kaa halua niin nopeasti ajaa(no se on muutenkin kai kieletty:D), ajaan 120+ yleensä jos lapset kyydissä

[QUOTE="vieras";26565578]Ap:llä meni 10 tuntia tuohon reissuun, josta ilmeisesti 6-7 tuntia sitten siellä stoccan herkussa:D[/QUOTE]

me kävimme vielä ravintolassa:D siis kun tultiin ja lapset halusivat ajaa vähän ympäri

[QUOTE="vieras";26565579]Annat vielä koirallekkin viiniä :O. Et voi olla oikeasti noin yksinkertainen.[/QUOTE]

no mun koira on juoppo:D mun pakko joskus ota videon miten se vinku ja huuta viinia:D

Turun lähellä, siks kestää vähän enemmän:D, mutta toki saa tunnissa mutta pitää ajaa 160, mä en lasten kaa halua niin nopeasti ajaa(no se on muutenkin kai kieletty:D), ajaan 120+ yleensä jos lapset kyydissä

Kyllä tuon välin tunnissa pystyy ajamaan.
Minä en lapset/vaimo kyydissä aja, kuin ehkä 110 km/h 100 alueella, mutta yksin ajellessa pääsee helvetti irti. :D

[QUOTE="hohhoijaa";26565600]Aika pirunmoista ylinopeutta saa motarilla vetää, että tunnissa ehtii Helsinkiin Turusta (reilut 160 km matkaa).[/QUOTE]

No niin saakin - kyllä minä sen tiedän.
100000 km ajan vuodessa, joten aika hyvin Suomen reitit hallussa. ;)

[QUOTE="hohhoijaa";26565600]Aika pirunmoista ylinopeutta saa motarilla vetää, että tunnissa ehtii Helsinkiin Turusta (reilut 160 km matkaa).[/QUOTE]

Pikkukaupunkilainen täällä on ennenkin elvistellyt ylinopeuksillaan, kai hänellä on siihen mielestään oikeus :D

Turku-Helsinki välin ajelee 1h - 1,5 h - liikenteestä tosiaan riippuen.
Etkös sä Turussa asu?
Ja juu - tohon aikasempaan kirjotukseen; joskus tulee mullekin semmosia mielitekoja, että se on saatava, oli se missä tahansa. :D

No aika lujaa saat ajella, jos Turusta keskustan Stockalle olet tunnissa. Helposti ilman ruuhkaa menee jo vähintään 20min motarin päätyttyä keskustan parkkiin. Osviitaksi Turku-Helsinki väli on jo 165km. Googlemaps antaa Turun Stockalta Helsingin Stockalle matkaksi 168km ja ajaksi motaria pitkin tasan 2h.

Kyllä tuon välin tunnissa pystyy ajamaan.
Minä en lapset/vaimo kyydissä aja, kuin ehkä 110 km/h 100 alueella, mutta yksin ajellessa pääsee helvetti irti. :D
siellä nyt saa 120 ajaa:D, siks mä ajaan niin paljon kuin saa, vaikka välillä ajaan oikeasti 140, mutta siks kun ohitan autooja, ja yleensä ohitan kaikki mitä liiku:rolleyes: mun pitää joku rajoitus laita tai ostaa mopoauto:D.. vaikka en oikeastaan edes riikon sääntöjä, silti olisi parempi ajaa ei niin nopsa

[QUOTE="vieras";26565613]Pikkukaupunkilainen täällä on ennenkin elvistellyt ylinopeuksillaan, kai hänellä on siihen mielestään oikeus :D[/QUOTE]

Onko se nyt sitten elvistelyä, jos sanoo ajavansa jonkun reitin johonkin tiettyyn aikaan?
Sitä paitsi, motarilla paljon ajaneena voin sanoa, että vauhtia saattaa olla 170 km/h, kun ajelet siellä Bemareiden perässä ja vieläkin tullaan ohitse...
Minäkään en yleensä ihan noin lujaa aja, mutta onpahan tullut havaittua.

Yhteistyössä