Tänään päähän tuli sitten sellainen idea, huusin lapsille että laitakaa äkkiä vaatteet päälle ja menoks:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millasta musiikkia kuuntelette autossa? Meillä lapsille ei kelpaa mitkään lastenlaulut tai lapsille tarkoitettu musiikki ylipäätään, listahitit ne pitää olla :D tyttö tanssii kun laittaa radion voicen tai energyn taajuudelle :) mikähän tuossakin jujuna...

Yleensä en Milanna sun tekemisiin puutu enkää pahaa sanaa sano, mutta nyt on pakko sanoa: älä jooko anna koirillesi viiniä! Älä pisaraakaan. Etsi koirallesi joku koiralle soveltuva herkku, jolla voit lemmikkiäsi hemmotella. En enempää paasaa asiasta, mutta pakko oli sanoa.

Nimim. kohta valmis eläinääkäri

[QUOTE="keke";26566515]nää ketjut on kyllä parasta viihdettä täällä, hyvää luettavaa aamukahvin kanssa 8) ps. ei ne ruuat mikskään mene parissa tunnissa.[/QUOTE]

Kyse ei ollutkaan parista tunnista ja kyllä kesällä saa olla tarkkana kalojen kaa.

[QUOTE="Mirkkunen";26567297]Millasta musiikkia kuuntelette autossa? Meillä lapsille ei kelpaa mitkään lastenlaulut tai lapsille tarkoitettu musiikki ylipäätään, listahitit ne pitää olla :D tyttö tanssii kun laittaa radion voicen tai energyn taajuudelle :) mikähän tuossakin jujuna...[/QUOTE]

PitBull, Florida, Jason Derulo, Nicki Minaj, Taijo Cruz, Mohobi...... siis pajon muutakin, mulla on paljon musiikkia ipodissa, myös venäläistä

Yleensä en Milanna sun tekemisiin puutu enkää pahaa sanaa sano, mutta nyt on pakko sanoa: älä jooko anna koirillesi viiniä! Älä pisaraakaan. Etsi koirallesi joku koiralle soveltuva herkku, jolla voit lemmikkiäsi hemmotella. En enempää paasaa asiasta, mutta pakko oli sanoa.

Nimim. kohta valmis eläinääkäri

ei koira kuolee, jos kielellä maista:), se syö paljon pahempi paska ulkona

No nyt kyllä mun täytyy asettua Venakon puolelle tässä asiassa.

Meilläkin koirat tykkää oluesta ja punaviinistä ja kerjäävät sitä aina kun jommalla kummalla sitä on lasissa, usein vielä saavatkin.

Ja siinä ei ole mitään mistä eläinsuojelu kiinnostuisi.

MIKSI sitä alkoholia on pakko antaa sille kerjäävälle koiralle?
kerro mulle mikä ajatus siinä on takana?

Mitään hyötyä siitä ei ole ja todistetusti on vaarallista koiralle?

Vai onko sulle tärkeätä palkata koira kerjäämisestä tai antaa koiralle kaikki mitä se haluaa?

voi apua taas, haha:D, siis kyllä mä urheilu autolla ajaan jo kevästä alkaen ja ei se oo sen vaikeampi, päinvastoin. Jeep ja musiikki huuta aina, kun vauva tykkää, se laula ja on onnellinen, jos pistän pois niin huuto alkaa:D hän on sama kuin äiti ja samoin lapset... Ylihuomenna ajetaan syömään Hankoon :laugh: Mitä täällä Turussa koko kesää istua:D vaikka onneks pian Saksaan ja Italiaan ja loppukesällä Ranskaan, niin ei tuu tylsä

Vauva 3kk laulaa autossa musiikin tahdissa. Juupajuu.

[QUOTE="vieras";26569175]MIKSI sitä alkoholia on pakko antaa sille kerjäävälle koiralle?
kerro mulle mikä ajatus siinä on takana?

Mitään hyötyä siitä ei ole ja todistetusti on vaarallista koiralle?

Vai onko sulle tärkeätä palkata koira kerjäämisestä tai antaa koiralle kaikki mitä se haluaa?[/QUOTE]

Ihan siksi kun haluan. Siinä missä annan muutakin herkkua välillä, ja määrät on tyyliin lipaisu ja pienemmälle riittää pusu sen jälkeen kun olen siemaissut juomaa. En palkitse kerjäämistä.

Ihan siksi kun haluan. Siinä missä annan muutakin herkkua välillä, ja määrät on tyyliin lipaisu ja pienemmälle riittää pusu sen jälkeen kun olen siemaissut juomaa. En palkitse kerjäämistä.

Ensinnäkin kyllä palkkaat, jos lasistasi annat koiralle kun se niin söpösti kerjää.

Toiseksi alkoholi ei ole koiralle herkkua vaan myrkky, koiran elimistö ei pysty käsittelemään alkoholia ihmisen lailla, siis suhteutettuna alkoholi on koiralle PALJON vaarallisempaa kuin ihmiselle.

Kolmanneksi, luulin että olet yksi fiksuista palstalaisista, jopa neuvojasi koira-asioissa joskus luin mielenkiinnolla, mutta ihan hörhöhän sinäkin oot.pöh.

[QUOTE="vieras";26569686]Ensinnäkin kyllä palkkaat, jos lasistasi annat koiralle kun se niin söpösti kerjää.

Toiseksi alkoholi ei ole koiralle herkkua vaan myrkky, koiran elimistö ei pysty käsittelemään alkoholia ihmisen lailla, siis suhteutettuna alkoholi on koiralle PALJON vaarallisempaa kuin ihmiselle.

Kolmanneksi, luulin että olet yksi fiksuista palstalaisista, jopa neuvojasi koira-asioissa joskus luin mielenkiinnolla, mutta ihan hörhöhän sinäkin oot.pöh.[/QUOTE]

Missä näin luki? Ja en ole ikinä ollut fiksu, joten mitään et menetä. :)

http://www.bedlington.kotisivukone.com/21

"Koirat eivät siedä alkoholia samoin kuin ihmiset. Ne saavat alkoholimyrkytyksen jo suhteellisen pienistä alkoholi määristä. Älä juota koiralle alkoholia ja huolehdi etteivät muutkaan pääse sitä tekemään!"'

Toiselta sivulta, huom huom:

"Alkoholia voi joutua koiran elimistöön myös pullataikinasta, kun sen sisältämä hiiva alkaa käydä koiran mahassa."

Pöljiä ihmiset, jotka syöttävät koirille mitä vaan, kun "se niin tykkää"!!!

[QUOTE="Mimi";26569753]http://www.bedlington.kotisivukone.com/21

"Koirat eivät siedä alkoholia samoin kuin ihmiset. Ne saavat alkoholimyrkytyksen jo suhteellisen pienistä alkoholi määristä. Älä juota koiralle alkoholia ja huolehdi etteivät muutkaan pääse sitä tekemään!"'[/QUOTE]

Nyt mun täytyy vielä kommentoida vaikka ajattelin että jätän sen tähän. Mun koirat tykkää oluesta ja viinistä. Missään ei kuitenkaan lue että ne joisivat sitä säännöllisesti, tai että sitä edes "juotettaisiin" niille.

Koirat saavat silloin tällöin, n. kolmen kuukauden välein maistaa makua. Se tarkoittaa isommalle lipaisua ja pienemmälle "makupusua". Vanhimmalle koiralle en anna enää olenkaan mitään, en ole antanut moneen vuoteen (nyt 13,5v) vaikka varmasti haluaisi. Ottaa sen sijasta kyllä mieluusti juustosiivun herkuksi.

Jep, ja nyt tämä asia jää mun puolelta tähän. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="Mimi";26569764]Toiselta sivulta, huom huom:

"Alkoholia voi joutua koiran elimistöön myös pullataikinasta, kun sen sisältämä hiiva alkaa käydä koiran mahassa."

Pöljiä ihmiset, jotka syöttävät koirille mitä vaan, kun "se niin tykkää"!!![/QUOTE]

Käymään voi alkaa myös esim. liotettu koiranruoka joka seisoo hellekeleillä lattialla jos koira ei syö kaikkea kerralla. Se voi pahimmillaan aiheuttaa vaikka vatsalaukun kiertymän joka on hengenvaarallinen koiralle.

Kaikesta voi saada vaarallista.

Käymään voi alkaa myös esim. liotettu koiranruoka joka seisoo hellekeleillä lattialla jos koira ei syö kaikkea kerralla. Se voi pahimmillaan aiheuttaa vaikka vatsalaukun kiertymän joka on hengenvaarallinen koiralle.

Kaikesta voi saada vaarallista.

No jos sä tarkoituksella seisotat sitä ruokaa käymässä ennen koiralle syöttämistä, niin kyllä, se on ihan yhtä idioottimaista.

Se tarkoitus on aika oleellinen asia tässä,lipaiseeko koira vahingossa sun viinilasista vai tarjoatko tarkoituksella koiralle usein alkoholia, toinen on huolimattomuutta ja toinen tarkoituksellista eläimen vahingoittamista.

Yhteistyössä