Tänään nähtyä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ohhoh

Vieras
Ajettiin kaupasta kotiin, niin tuossa muutaman tien päässä istui nainen takapihalla aurinkotuolissa, bikinit päällä! Ok, aurinko paistoi tänään ja oli melkoisen lämmintä, mutta bikinit? Melkoisen ajoissa aloittaa auringonpalvonnan :D
 
Jos ei palele niin mikäs siinä. Meillä on takaterassi tosi suojattu ja etelään päin, siinä tuli tänään hyvinkin kuuma kun istuskelin pelkkä t-paita ja farkut päällä.
Voisin kuvitella, että siellä voisi löhötä bikineissä pari tuntia.
 

Yhteistyössä