M
Myytar
Vieras
olin tytön 2v kanssa puistossa ja iski epäilys siitä, että onko lapsella KUITENKIN liian kesäinen vaatetus.. muilla ipanoilla kun oli ulkoiluhaalaria tms, oma oli hihattomassa paidassa & hupparissa, lippis päässä sekä kolitsihousut ja croksit (+sukat) jalassa. tuossa vaiheessa lämmintä oli kuitenkin jo 21c, aurinko paistoi täydellä terällä vaikka kello oli vasta kymmenen joten en viitsinyt topata lastani.. itselläkin oli vain farkut, hihaton toppi & huppari päällä eikä tietokaan palelemisesta. että kertokaapas te, miten puette lapsianne (lähinnä tälläisiä taaperoikäisiä) näillä kesäkeleillä? 