V
viereas
Vieras
Kuka 18v oikeesti olis rakkaudesta nelikymppisen kanssa? ...en mä ainakaan! Nelikymppinen on ikäloppu mutta jos rahaa on ni mikä ettei 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peräkammarin poika?;26528429:No, varmaan voisin taputella, mutta vähän napakammin ja vähemmän isällisesti. Minulla on teinipoika ja todellakin haluan vanhojen ämmien pitävän näppinsä kurissa hänen suhteensa. Minusta on vastenmielinen tämä nykyilmiö, jossa keski-ikäiset naiset katsovat oikeudekseen taputella nuoria miehiä ja odottavat näiden vielä pitävän siitä. Miehellä ei vielä tänä päivänäkään tunnu olevan oikeutta omaan ruumiiseensa ja käskeä naisia pysyttelemään erossa. Pitäisi olla imarreltu joka sutturan huomiosta ja lähentelystä.
Eli suomeksi: Menisi samalla tavalla kuin tytönkin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26527571:voi kai niitä tietty olla, olishan se 22 vuotias pojan kossikin halunnut mun kans suhteeseen, mun joka olen jo viisikymppinen monen lapsen äiti ja mummo. ei tuntunut haittaavan mitään
Kylläpäs nyt on katkeran ja kateellisen oloista väkeä linjoilla.
Mitäs pahaa siinä nyt on jos täysi-ikäistä panee, vaikka panisi 16 vuotiasta niin sekin olisi laillista.
Alkuperäinen kirjoittaja ihme höpinää;26529011:
Ei mun 42-vuotias mieheni ainakaan mikään ruttumuna ole! Siinä tapauksessako olis, jos mä olisin 18, enkä 36-vuotias??