Oon aina tienny, että oon pinnallinen, mutta tänään yllätin itsenikin.

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
En olis koskaan uskonu, että jonkun ulkonäkö saa mut näin mietteliääksi ja pois tolaltaan. Palaveerasin tänään nuoren naisen kanssa, joka painoi varmaan 180kg. Mä en pystynyt kuin tuijottaa, joo niin ei saa tehdä, tiedän. Ainut ajatus, joka mun päässä pyörii, on "miksi ihmiset tekee itselleen moista?" MIKSI?!

Aikamoisella varmuudella voi sanoa että sellaisella ihmisellä on jotain psyykkisiä ongelmia. Vähintään syömishäiriö tai masennus, kun itseään tuhoaa syömällä. :( On se todella surullista. Minkälaista elämää pystyy sellaisessa kunnossa elämään?

Mua vielä enemmän ahdistaa alkoholistit, joiden naamat on ahavoituneita ja punaisia. Samoin tupakoitsijat, joilla on krooninen yskä. Ja narkkarit (sellaiset katunistit) ahdistaa kaikkein eniten. Mietin aina mikä saa ihmisen tekemään pahaa keholleen.

Lihavuus tuossa mittakaavassa on sairaus, ja kieltämättä ahdistava näky. Sama kysymys herää siinä kuin noiden ym. väärinkäyttäjien kohdalla. Mutta toisaalta, ihmiset tekevät itse valintansa ja jos sairaus (esim. riippuvuus, syömishäiriö) iskee kohdalle, niin minkäs teet.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
jospa se silti oli onnellinen

Aiheesta kukkaruukkuun: varmasti onnellinen samassa määrin kuin sosiaalitupakoitsija, villi bilettäjä ja innokas shoppailija.

Mutta auta armias, kun todetaankin keuhkosyöpä, biletys on johtanut huumekierteeseen ja jatkuva ostelu korvia myöten velkaantumiseen.

Rajansa kaikella, myös syömisellä.

Yhteistyössä