Tänään mökille 18 v naisen kanssa ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 42v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 42v

Vieras
Tänään lähdetään mökille aivan kahdestaan 18 vuotiaan naisen kanssa ja voitte vaan arvailla mitä minulla pyörii päässä ... tänään saan ... arvaatteko mitä?

Isäsyndroomasta kärsivän tytön huomiota?
Ehkä pesää, jotain taloudellista vastiketta antaen???
Tosimiehen fiilistä, jos saat sitä pesää??
Avioeron oikeasta vaimostasi ja tapaat lapsiasi joskus. Teini-iässä ne ei sitten enää haluakkaan nähdä perheenrikkoja isäänsä enää ollenkaan... Trust me, kokemusta on.

Minun tyttäreni täytti juuri 18 vuotta. Jos joku limainen nelikymppinen karvakoura kuvittelisi pääsevänsä hänen pöksyihinsä, auttaisin miestä omin käsin pääsemään onneensa rautalangan kanssa. Kirjaimellisesti. Mikä sinussa on miehenä tai ihmisenä vikana, kun et saa aikuista naista vaan täytyy teineiltä kinuta?

• Tykkää
Reactions: Joxu
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26527571:
voi kai niitä tietty olla, olishan se 22 vuotias pojan kossikin halunnut mun kans suhteeseen, mun joka olen jo viisikymppinen monen lapsen äiti ja mummo. ei tuntunut haittaavan mitään

No pojat on vielä eri asia minun mielestä siinä suhteessa että ne hormoonit sais nyt tekemään vaikka mitä jo sieltä varhaisteiniajoista lähtien.

kepsis; musta tuntuu, että kyllä se nainen helpommin lähtee vanhemman miehen kanssa kuin toisin päin. tunnen useammankin sellaisen parin, jossa mies on naista paljonkin vanhempi. mutta vain yhden parin joka oli niin, että nainen oli 40 ja tää mies oli 19. tekivät lapsenkin, ja olivat todella rakastuneita. sitten tuli ero. ja kyllä tää mies otti uudeksi vaimokseenkin vanhemman naisen.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26527617:
kepsis; musta tuntuu, että kyllä se nainen helpommin lähtee vanhemman miehen kanssa kuin toisin päin. tunnen useammankin sellaisen parin, jossa mies on naista paljonkin vanhempi. mutta vain yhden parin joka oli niin, että nainen oli 40 ja tää mies oli 19. tekivät lapsenkin, ja olivat todella rakastuneita. sitten tuli ero. ja kyllä tää mies otti uudeksi vaimokseenkin vanhemman naisen.

Johtunee siitä stereotypiasta että naiset katsoo luonnetta kun miehet ulkonäköä.

Alkuperäinen kirjoittaja peräkammarin poika?;26527519:
Minun tyttäreni täytti juuri 18 vuotta. Jos joku limainen nelikymppinen karvakoura kuvittelisi pääsevänsä hänen pöksyihinsä, auttaisin miestä omin käsin pääsemään onneensa rautalangan kanssa. Kirjaimellisesti. Mikä sinussa on miehenä tai ihmisenä vikana, kun et saa aikuista naista vaan täytyy teineiltä kinuta?

No mites menis jos sulla olis 18-vuotias poika ja minä, 31v nainen veisin hänet mökille ja opettaisin vähän lemmentaikoja juhannuksena? Poika palais maanantaina kotiin ja taputtelisit selkään että "That's my boy!"

Mua oksettaa tuollaiset limaiset vanhat sedät, jotka käyttää surutta hyväksi nuoria tyttöjä ja vielä tulevat kehuskelemaan sillä... :x Melkein vois puhua pedofiiilista, vaikka täysi-ikäinen onkin. Aikuinen 18-vuotias ei kuitenkaan vielä ole. Sinäkin olisit varmaan äärettömän tyytväinen ja kehuisit kylillä, jos joku namusetä painas sun 18 tytärtä? Olet todellakin oksettava!

Mä oon 25 v ja mun mies 42 v. Ollaan oltu yhessä 6 v. Mieheni on nuorekas niin mieleltään kuin ulkonäöltään ja komea, kalju ja pitkä lihaksikas mies :p Ihanan helmen oon löytänyt.

Pakko nyt tällainen klassikkoviesti heittää tähän, koska tapahtui todella: Näin tällaisen pariskunnan eilen kaupassa, ostelivat makkaraa ja pekonia, ja vähän sidukkaa typylle. kassajonossa setä huomaamattomasti hiplasi. Tai ehkä siis halusi hälventää väärät luulot, että isä ja tytär yhdessä ostoksilla.

[QUOTE="Vieras";26527745]Hih no kyllä on ihana juhannus tiedossa nuorlla tytöllä. Varmaan vituttaa raskaasti kun meni yksi juhannus hukkaan nuorella iällä jonkun vanhan ruttumunan kanssa.
Vaikka provohan tää on mut silti...[/QUOTE]

:laugh: Todella osuva nimitys! :D :D

Joo, helvetin oksettavaa.

Yhteistyössä