M
Mies 42v
Vieras
Tänään lähdetään mökille aivan kahdestaan 18 vuotiaan naisen kanssa ja voitte vaan arvailla mitä minulla pyörii päässä ... tänään saan ... arvaatteko mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänään lähdetään mökille aivan kahdestaan 18 vuotiaan naisen kanssa ja voitte vaan arvailla mitä minulla pyörii päässä ... tänään saan ... arvaatteko mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26527521:oot varmaan rikas. ei ton ikäinen neitokainen muuten sun ikäsen mukaan lähde.
voi kai niitä tietty olla, olishan se 22 vuotias pojan kossikin halunnut mun kans suhteeseen, mun joka olen jo viisikymppinen monen lapsen äiti ja mummo. ei tuntunut haittaavan mitäänKyl niit on ihan riittämiin jotka niin tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26527571:voi kai niitä tietty olla, olishan se 22 vuotias pojan kossikin halunnut mun kans suhteeseen, mun joka olen jo viisikymppinen monen lapsen äiti ja mummo. ei tuntunut haittaavan mitään
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26527617:kepsis; musta tuntuu, että kyllä se nainen helpommin lähtee vanhemman miehen kanssa kuin toisin päin. tunnen useammankin sellaisen parin, jossa mies on naista paljonkin vanhempi. mutta vain yhden parin joka oli niin, että nainen oli 40 ja tää mies oli 19. tekivät lapsenkin, ja olivat todella rakastuneita. sitten tuli ero. ja kyllä tää mies otti uudeksi vaimokseenkin vanhemman naisen.
Alkuperäinen kirjoittaja peräkammarin poika?;26527519:Minun tyttäreni täytti juuri 18 vuotta. Jos joku limainen nelikymppinen karvakoura kuvittelisi pääsevänsä hänen pöksyihinsä, auttaisin miestä omin käsin pääsemään onneensa rautalangan kanssa. Kirjaimellisesti. Mikä sinussa on miehenä tai ihmisenä vikana, kun et saa aikuista naista vaan täytyy teineiltä kinuta?