Kävin ostaa pojalleni suklaamunan. Menin kassalle, annoin suklaamunan myyjälle.
Myyjä: Hei! Pieni suklaamuna, suuri yllätys vai miten se meni, hahahahahahah. (Tanssittaa suklaamunaa) Minä: Moi. Ööö ai munamiestäkö tarkoitat? En seurannut putousta..
(Myyjä keskeyttää)
Myyjä: Mitäs muutakaan, se onkin pieni muna, suuri sydän vai? Hahahahah..
Minä: Hmh, en tiedä kun en seurannut putousta enkä ole Munamiehen fani.. .. . . . :|
(Myyjä keskeyttää minut taas)
Myyjä: Olitko Munamiehen musiikkivideon kuvauksissa? Siellä oli tosi paljon ihmisiä!! Olisin halunnut myös!!! Hahahahahh!!!
Minä: Öhöm en ollut. (Kuvauksissa ?)
Myyjä: Voi sinun olisi pitänyt olla siellä!!
Minä: Vai niiin..... ... :headwall:
Myyjä alkaa taas laulaa ja tanssittaa suklaamunaani
, hihittelee.. Minä --> |O
Minä: Paljonko se maksaa? (Ojennan rahaa)
Myyjä: Tulisiko sulle vielä jotain muuta? Pelkästään tämä muna? (Muna laulaa ja tanssii edelleen)
Minä: Kiitos ei tuu muuta, olis hieman kiire....
Myyjä: Kannattaa mennä katsoo sitä Munamiestä!!! 2e kiitos.. (Nauraa ja laulaa)
Minä: |O Juu juu.... . . .. . Heippa...
Myyjä: Hei hei, pieni sydän, suuri muna! Ei kun ei se mennyt niiin, hahahahahhaha. .. . . . Juttu jatkui vielä kun lähdin pois. Jäi yksin sinne kioskille kassan taakse...
Ensinnäkin en tykkää Munamiehestä. Ja kyllä, tämä naismyyjä oli ihan tosissaan!!! Arvioisin n. 50v
:kieh:
Myyjä: Hei! Pieni suklaamuna, suuri yllätys vai miten se meni, hahahahahahah. (Tanssittaa suklaamunaa) Minä: Moi. Ööö ai munamiestäkö tarkoitat? En seurannut putousta..
(Myyjä keskeyttää)
Myyjä: Mitäs muutakaan, se onkin pieni muna, suuri sydän vai? Hahahahah..
Minä: Hmh, en tiedä kun en seurannut putousta enkä ole Munamiehen fani.. .. . . . :|
(Myyjä keskeyttää minut taas)
Myyjä: Olitko Munamiehen musiikkivideon kuvauksissa? Siellä oli tosi paljon ihmisiä!! Olisin halunnut myös!!! Hahahahahh!!!
Minä: Öhöm en ollut. (Kuvauksissa ?)
Myyjä: Voi sinun olisi pitänyt olla siellä!!
Minä: Vai niiin..... ... :headwall:
Myyjä alkaa taas laulaa ja tanssittaa suklaamunaani
Minä: Paljonko se maksaa? (Ojennan rahaa)
Myyjä: Tulisiko sulle vielä jotain muuta? Pelkästään tämä muna? (Muna laulaa ja tanssii edelleen)
Minä: Kiitos ei tuu muuta, olis hieman kiire....
Myyjä: Kannattaa mennä katsoo sitä Munamiestä!!! 2e kiitos.. (Nauraa ja laulaa)
Minä: |O Juu juu.... . . .. . Heippa...
Myyjä: Hei hei, pieni sydän, suuri muna! Ei kun ei se mennyt niiin, hahahahahhaha. .. . . . Juttu jatkui vielä kun lähdin pois. Jäi yksin sinne kioskille kassan taakse...
Ensinnäkin en tykkää Munamiehestä. Ja kyllä, tämä naismyyjä oli ihan tosissaan!!! Arvioisin n. 50v
:kieh: