Tänään Ärrällä!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Kävin ostaa pojalleni suklaamunan. Menin kassalle, annoin suklaamunan myyjälle.

Myyjä: Hei! Pieni suklaamuna, suuri yllätys vai miten se meni, hahahahahahah. (Tanssittaa suklaamunaa) Minä: Moi. Ööö ai munamiestäkö tarkoitat? En seurannut putousta.. :)

(Myyjä keskeyttää)

Myyjä: Mitäs muutakaan, se onkin pieni muna, suuri sydän vai? Hahahahah..
Minä: Hmh, en tiedä kun en seurannut putousta enkä ole Munamiehen fani.. .. . . . :|

(Myyjä keskeyttää minut taas)

Myyjä: Olitko Munamiehen musiikkivideon kuvauksissa? Siellä oli tosi paljon ihmisiä!! Olisin halunnut myös!!! Hahahahahh!!!
Minä: Öhöm en ollut. (Kuvauksissa ?)
Myyjä: Voi sinun olisi pitänyt olla siellä!!
Minä: Vai niiin..... ... :headwall:

Myyjä alkaa taas laulaa ja tanssittaa suklaamunaani :whistle:, hihittelee.. Minä --> |O

Minä: Paljonko se maksaa? (Ojennan rahaa) :confused:
Myyjä: Tulisiko sulle vielä jotain muuta? Pelkästään tämä muna? (Muna laulaa ja tanssii edelleen)
Minä: Kiitos ei tuu muuta, olis hieman kiire....
Myyjä: Kannattaa mennä katsoo sitä Munamiestä!!! 2e kiitos.. (Nauraa ja laulaa)
Minä: |O Juu juu.... . . .. . Heippa...
Myyjä: Hei hei, pieni sydän, suuri muna! Ei kun ei se mennyt niiin, hahahahahhaha. .. . . . Juttu jatkui vielä kun lähdin pois. Jäi yksin sinne kioskille kassan taakse...

Ensinnäkin en tykkää Munamiehestä. Ja kyllä, tämä naismyyjä oli ihan tosissaan!!! Arvioisin n. 50v

:kieh: :confused:

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;23559857:
:O:D:laugh:

:ashamed:Joo, en mäkään tiedä Munamiehestä mitään.

En mäkään, muuta kuin mitä mainoksista oon nähnyt ja mitä muut ovat siitä keskustelleet... Aika vähäistä on Munamiestieto mullakin...

Nohuh. Aikamoista käytöstä myyjältä. Varsinki ku oon kuullu tuttujen myyjien suusta ties mitä että kun pitää aina jaksaa olla niin asiallinen, ja että joku saattaa suuttua siitäkin jos teititellään(!!!) ja toinen jos teititellään, ja jossain oli jopa käsketty sinutella... niin jokuhan olis voinu ihan tosissaan vetästä tosta kovatkin kilarit.

Edelleen mielessä on myyjän pullottavat silmät ja kaamea nauru :D. Hyvä läppä sille joka on kattonut Putousta, mut olis voinu toki jättää sen ekaan lauseeseen ilman tansseja jne :D :rolleyes:

Yhteistyössä