tän päiväinen sairaalajakso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
miks sil yhdel äidil oli se subutexkorvaushoito? kai se siis joku huumeäiti on ollu? Mua nii säälitti se lapsi, raukka kun on joutunu kärsiin....

No veikkaan että heroiinin käyttäjä.
On se säälittävää että laittaa lapsensa kärsimään vieroitusoireista kun ei itse kestä niitä.

mietin sitä, et jos on huumeidenkäyttäjä ollu, niin miten se kehtaa sit olla "julkisesti" sitä? eikö haluais suojata vauvansa tulevaisuutta edes vähän, ny kaikki tietää sen naisen lähipiirissä, et se tosiaanki on ollu tai ehkä vieläkin on narkkis :S

mietin sitä, et jos on huumeidenkäyttäjä ollu, niin miten se kehtaa sit olla "julkisesti" sitä? eikö haluais suojata vauvansa tulevaisuutta edes vähän, ny kaikki tietää sen naisen lähipiirissä, et se tosiaanki on ollu tai ehkä vieläkin on narkkis :S

miksi se pitäisi salata ? eiköhän lähipiirin ole hyvä tietää kun nyt on vauvakin kuvioissa. Todella ikävää tietenkin, että vauva joutuu nyt osansa saamaan mutta hienoa kuitenkin, että ko äiti on hakenut apua ja saa apua ja toivon hänelle ja vauvalle aurinkoista ja valoisaa tulevaisuutta !

Buprenorfiini (kauppanimikkeitä esimerkiksi Temgesic® ja Subutex®) on opioidiriippuvaisten korvaus- ja vieroitushoidossa käytetty lääke ja kipulääke. Nykyisin käytetään joskus buprenorfiini-naloksoni-yhdistelmävalmistetta (Suboxone), jossa on opioidiantagonisti naloksonia estämässä väärinkäyttöä. Kipulääkkeenä buprenorfiini on melko vahvatehoinen lääke, jota käytetään leikkausten jälkeen ja sydäninfarktin tai syövän kipujen lievityksessä.

no oon mäki samaa mieltä, et on hakenu apua!!!!!!!!!! hyvänen aika.!

Mutta siis sitä mietin, et täytyy olla aika paljon pokkaa kun haluu esiintyy ihan telkus :O

Minusta on hyvä, että annetaan kasvoja näille "vakavimmillekkin" asioille. Huumeäitejä kuitenkin on ja tulee olemaan. Miksi niistä vaikeneminen olisi mitenkään hyvä asia.
Poissa silmistä, poissa mielestä ?

Yhteistyössä