Tamperelaisten uusi tapaaminen!!=)

Kastanja82 harmailee
Mitäs, jos tehdään kompromissi ja siirretäänkin tapaamista klo 15 niin sit pikkuväkikin ehtis viä kaffeelle neuvolan jälkeen ja porukka olis viä paikan päällä...? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 08:55 Jane kirjoitti:
Missä teillä on ollu tapana tavata koskarissa...siinä mäkin aukiollako,vai!? Ja oliko se aika 15.00 lyöty lukkoon...
Näillä näkymin tuo klo.15 olis lyöty lukkoon. Tapaamispaikkana Koskarin alakerrassa kun on se lasten joku leikkipaikka systeemi.. =) :whistle: Olikos se näin? ;)
 
tinza83
jeps, mepä yritetään sit päästä tulemaan, toivottavasti ei tuu mitään ihmeempiä esteitä, neuvoloita nyt ei ainakaan tuolloin ole, ne kun on näissä meikäläisen ympyröissä lähestulkoon ainoat "ylitsepääsemättömät" esteet, jos nyt ei sairastumisia lasketa mukaan, sen verran on pienet nää kuviot tällä haavaa=).

niin, ja lempäälästä tullaan, joten jos joku sattuis olemaan täältä päin tulossa, niin mulla olis autossa kolme vapaata paikkaa, jos ilmenee tarvetta....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 13:52 Kukkanen kirjoitti:
Voi niin mekin haluttais tulla mukaan, mut tiistai aivan täynnä juuri tuolla viikolla. Voiskos noita ottaa uusintana vaiks seuraavalla viikolla? Tai parin viikon välein?
Mulle ainakin kävis jos otettais esim.parin viikon välein näitä tapaamisia :wave: :D
 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 14:21 emäntä-83 kirjoitti:
Mulle ainakin kävis jos otettais esim.parin viikon välein näitä tapaamisia :wave: :D
Ja sopisi muuten mullekin. =) Tulisi paremmin porukka tutuksi. =) Ja kun tuo tiistai saattaa jäädä multa väliin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 09:10 Jane kirjoitti:
tarkoitatko siellä leffateatterin tykönä, vai niitä härveleitä joihin laitetaan rahaa...
Ei leffateatterin luona... vaan tota sieltä koskarin keskusaukiolta (muistaaksein) menee liukuportaat vielä kerroksen alas ja siellä on se leikkipaikka... Ehkä paikka löytyy paremmin kun ettii vessoja ;) Se on meinaan siellä vieressä :D
 

Yhteistyössä