Tamperelaisten uusi tapaaminen!!=)

Tuossa viime tiistaina oli tapaaminen, johon valitettavasti eivät kaikki päässeet mukaan (syystä tai toisesta..)Pistelkääs uusia tapaamispäiväehdotuksia? =) Viikonloppuna vai arkena ja mihin aikaan =) Niin ja paikkaehdotuksia myös..
Itselleni sopii kaikki muut päivät paitsi ma ja to.. :whistle: :ashamed:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 16:29 yrttitarhurikatti kirjoitti:
Suunnitellaanko täällä mammatapaamista vaiko lapsellista kokoontumista? Aika ratkaseva seikka varmaan monelle.
Hopsansaa! :eek: Tosiaan unohtu mainita asiasta.. :whistle: Itse ajattelin "lapsellista" tapaamista mut mitäs muut on mieltä..? :whistle:
 
-Tumpula-
Mulla meni edellinen tapaaminen ihan ohi, kuulin siitä vasta kun se oli jo ohi. :whistle:
Jos lapsellista tapaamista on suunnitteilla niin mäkin voisin ängetä mukaan... Jos päästätte. :D
 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 20:19 emäntä-83 kirjoitti:
Kyllähä sinne yks Tumpula mukaan mahtuu ;) :D
Kiva kiva. Mä olen pieni, harmiton ja valitettavan hiljainen ennen kuin pääsen vauhtiin. :D
Mulle sopii päivä kuin päivä, yleensä ainakin.
 
4.10 sopii ainakin meille! Musta toi kosksri ois siitä hyvä, ettei oo ainakaan sinonnainen säihin, niistä kun ei oikeen tiedä täällä Suomen maasssa :D ! Mutta ihan miten vaan, tulen joka tapauksessa neidin kanssa =) !
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 11:24 pipsa1 kirjoitti:
4.10 sopii ainakin meille! Musta toi kosksri ois siitä hyvä, ettei oo ainakaan sinonnainen säihin, niistä kun ei oikeen tiedä täällä Suomen maasssa :D ! Mutta ihan miten vaan, tulen joka tapauksessa neidin kanssa =) !
Noh, jos sitte tehrään niin että Koskarissa 4.10 ;) Mutta olisko se klo 14 taas hyvä..? :whistle:
 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 11:45 emäntä-83 kirjoitti:
Noh, jos sitte tehrään niin että Koskarissa 4.10
Ja mä joudun sitten luultavasti jättämään väliin... Kalenterissa on jo reilusti merkintää tuolle päivälle. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 12:17 -Tumpula- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 11:45 emäntä-83 kirjoitti:
Noh, jos sitte tehrään niin että Koskarissa 4.10
Ja mä joudun sitten luultavasti jättämään väliin... Kalenterissa on jo reilusti merkintää tuolle päivälle. :/
:( Sun pitää perua ne muut menot :D Ei voi olla tärkeämpää ;) :D No, mites muut?Sopiiko tuo 4.päivä vai siirretäänkös..? ;)
 
bug
meille ainakin sopii 4.10, mutta sopii kyllä oikeestaan mikä muukin tahansa! :) Ja mielellään koskariin joo. ei tartte sitten niitä säitä tosiaan miettiä.. ja itselle mahdollisesti mahdollisuus nauttia kuppi kuumaa! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 14:36 Ohi meni kirjoitti:
Koskari ja 4.10 kello 14 käypi ainakin meille hyvin :) Minkäs ikäsiä teidän lapsoset muuten on?? Meillä vilivilperi juhlii viikonloppuna 8kk päiviä!!
Meillä on reilu 5kk tytteli =) !!! JA siis tuo kello 14 sopii meillekkin!
 

Yhteistyössä