Tamperelaisten uusi tapaaminen!!=)

....Tuhkana taivaan tuuliin, lähti mun viestini juuuuuriiiii.... :eek: *laulaa* :D

Niin mun pitää perua kanssa *harmitus* kun tuolla isoimmalla tytöllä on huomenna enkun kokeet ja niistä on viel pariset (liian monet) sanat hukassa :/ ....joten tän pitää kuulustella ja kattoo et se lukee niitä tänään heti koulun jälkeen.

Sain kyllä jo 6v tytöltä kuulla aamulla kunniani kun ilmoitin ettei me nyt päästäkkään.... :\|

Mut hei mä ehdottaisin seuraavaks tapaamiseksi jo 19.10 ke tai 20.10 to sama paikka ja vaikka sama aika?!? :wave:
 
NO HÖ!!!!

Luin sitten tälleen illalla että olis ollut tapaaminen...meillä on ollut pitkä nettikatkos kun kone otti ja levähti.Olis ollut kiva olla mukana.Ilmotelkaa ihmeessä uusia kokoontumisia,se edellinenkin jäi töitten takia tulematta...ihan paitsioon olen nyt jäänyt... :ashamed:
 
Oli kiva eilen nähdä vähän muitakin kuin tuota pikkumiestä ja omaa ukkoo... Ja pyydän nöyrimmin anteeksi hiljaista oloani, sitä ne vieraat immeiset teettää ennenkuin tutustuu paremmin :kieh: No ensi kerralla tilanne on varmaan jo toinen ja te toivotte että olis nyt hiljaa,heh! No ei vaan, mutta uutta tapaamista vaan suunnitteille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2005 klo 09:18 Jane kirjoitti:
Oli kiva eilen nähdä vähän muitakin kuin tuota pikkumiestä ja omaa ukkoo... Ja pyydän nöyrimmin anteeksi hiljaista oloani, sitä ne vieraat immeiset teettää ennenkuin tutustuu paremmin :kieh: No ensi kerralla tilanne on varmaan jo toinen ja te toivotte että olis nyt hiljaa,heh! No ei vaan, mutta uutta tapaamista vaan suunnitteille!
Samoin, olin hiljanen ja pyytelinki anteeksi jo tuossa yhdessä osiossa sitä kun olin kiukkunen esikoiselle.. :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä