Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä muistutan sua ja muistutan samalla itteenikiAlkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 17:35 NeitiNasu kirjoitti:Mä tuun, jos rakkaat ystävät vaan viestillä voisitte joku muistuttaa mua siitä.. emäntä? Kun ei tää mun pää toimi..![]()
No voiAlkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 22:50 Pikkuväki kirjoitti:johan päivän valkkasitte :kieh: mä en pääse, pitää olla kotona päivystämässä kun tulee rekkalasteittain lahjoja mulle :kieh:![]()
![]()
meitsi vanhenee sillon B) mutta pitäkää te kivaa!!
ps. Tupperwaren kokoustiloilla nekalassa on silloin ( 20 ja 21.9 klo 12-18 ) syysrieha, kannattaa poiketajos haluaa lisäinfoa niin yytä tai meiliä mulle, kiitos
![]()
Ilman muuta mahtuu mukaan! :wave: Tervetuloa vain =) Voin pistää sullekin viestiä vaikka sunnuntaina tai maanantaina =)Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 15:56 bug kirjoitti:Mäkin haluun mukaan! vieläkö mahtuu..? :ashamed: Jos vain muistan kanssa sitten ens tiistaina. laho pää kesät talvet.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 18:18 eeti kirjoitti:yksi äiti ja kolme poikaa 4, 2 ja ½ vuotta ilmottautuu mukaan, missäpäin koskaria? Onko täällä muita pappilasta???
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 13:47 Kathy kirjoitti:Saakos mukaan tulla palstaa seuraileva naapurikyläläinen, jos vaan suinkin "kiireiltäni" ehdin?![]()
Sopii ainakin mulle =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 09:12 HuliJaVili kirjoitti:nyt vasta huomasin tälläisen viestin...mutta enhän minä mihkää enää viikolla pääsee ku olen töissäpitäkää nyt sit kivaa siellä! tavattasko joskus viikonloppuna niin työssä käyvät lapsellisetki pääsisi mukaa
![]()
t.ent. nikki Heidih
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 09:51 emäntä-83 kirjoitti:\Sopii ainakin mulle =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 09:12 HuliJaVili kirjoitti:nyt vasta huomasin tälläisen viestin...mutta enhän minä mihkää enää viikolla pääsee ku olen töissäpitäkää nyt sit kivaa siellä! tavattasko joskus viikonloppuna niin työssä käyvät lapsellisetki pääsisi mukaa
![]()
t.ent. nikki Heidih
kappasAlkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 11:00 HuliJaVili kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 09:51 emäntä-83 kirjoitti:\Sopii ainakin mulle =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 09:12 HuliJaVili kirjoitti:nyt vasta huomasin tälläisen viestin...mutta enhän minä mihkää enää viikolla pääsee ku olen töissäpitäkää nyt sit kivaa siellä! tavattasko joskus viikonloppuna niin työssä käyvät lapsellisetki pääsisi mukaa
![]()
t.ent. nikki Heidih
luin juuri profiilista että meillä on samanikäiset lapset,mun kuopus ja sun keskimmäinenonko minä päivänä syntyny maaliskuus 04?