Helsingin seudun tapaaminen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 20:40 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 20:33 Piiku kirjoitti:
En mä sen kummemmin pukeudu,kuin että mustat farkut ja joku "kiva" pusero.Nilkkurit kenkinä.Siinä meikäläisen pukeutuminen.
Pöh... Eihän toi nyt auttanu yhtään :D . Farkut taidan mäkin laittaa (jos jaksais ne nyt kohta mennä silittämään, ovat niin kamalassa rypyssä pesun jälkeen), mutta paita, voi apua... pitäskö olla toppi vai pitkähihanen vai jotain siltä väliltä... ja ne kengät, kaikissa "paremmissa" kengissä niin ohuet pohjat että sukat heti märät jos on loskaa tiellä.
mää sulle jo kerroin mitä laitan. taidan pitkähihaisen tai sellaisen 3/4 osaa hihaisen paidan laittaa. kai :whistle:
ja tukka pystyssä ;)
huomiseen kaikki, jänskättää nähdä uusia ihmisiä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 20:43 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 20:40 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 20:33 Piiku kirjoitti:
En mä sen kummemmin pukeudu,kuin että mustat farkut ja joku "kiva" pusero.Nilkkurit kenkinä.Siinä meikäläisen pukeutuminen.
Pöh... Eihän toi nyt auttanu yhtään :D . Farkut taidan mäkin laittaa (jos jaksais ne nyt kohta mennä silittämään, ovat niin kamalassa rypyssä pesun jälkeen), mutta paita, voi apua... pitäskö olla toppi vai pitkähihanen vai jotain siltä väliltä... ja ne kengät, kaikissa "paremmissa" kengissä niin ohuet pohjat että sukat heti märät jos on loskaa tiellä.
mää sulle jo kerroin mitä laitan. taidan pitkähihaisen tai sellaisen 3/4 osaa hihaisen paidan laittaa. kai :whistle:
ja tukka pystyssä ;)
huomiseen kaikki, jänskättää nähdä uusia ihmisiä :D
Oli muuten hyvä ajotus sun yyllä, just meinasin nimittäin mennä laittamaan tekstaria sulle, että käyhän nyt lukemassa yyt :D. Huomiseen :wave: *lähtee silittämään vaatteita \|O *<br><br>

riikka-78 käväsee
Viimesin :D

Gloria
Auryn
Riikka-78
DakotanEmo
Pulttibois
Tanjuska-77-
Papuneiti
Ansu-78
IsoPahaSusi
Venefica
Piiku

päivitin vielä listan, kummasti on taas vähentyny lähtijät...

No nyt on meidän perheessä vatsatauti :( :x \|O \|O Ja minä kun niin odotin että pääsisin vihdoin ulos syömään ja tapaamaan uusia ihmisiä :ashamed: Onneksi poika on kuitenkin aika pirteä eikä kuumetta ole hänellä paljoa. Ite sitten senkin edestä kipeenä :/ :kieh: Kyllä harmittaa!

Mä oon huomannu et mitä kauemmin jotain suunnittelee niin takuulla menee mönkään... Eli tässä tapauksessa kaikki ei sit pääsekään, vaikka muka on ollut aikaa varautua. Seuraava järkätään niin, et torstaina aletaan huutelee et noni, huomenna lähetään :D

Viimesin :D

Gloria
Auryn
Riikka-78
DakotanEmo
Pulttibois
Tanjuska-77-
Papuneiti
Ansu-78
Venefica
Piiku

Päivitän vielä tän kerran... Tässä nyt siis tän hetkiset osallistujat (ja Dakota saattaa kai jäädä pois?), jotka toivottavasti kaikki ilmestyy paikalle ettei oikeesti kaksin ton pulttiksen kanssa olla :LOL:

Mä oon ainakin tulossa eli ette pääse/joudu oleen kahestaan. Saas vaan nähä kuin tää mamma jaksaa ku oon ysistä asti hääränny keittiössä... nyt on synttäreille valmiina kakkupohja (kai se pitäs jotenkin täyttääkin), mustikkapiirakka ja feta-kasvispiirakka. Nyt saa leipomukset luvan riittää! Kai se pitää lähtee käymään suihkussa ja ruveta josain vaiheessa laittaa räkää räpsyttimiin jne. Nährään mutaman tunnin päästä!

Täällä kanssa tulossa ollaan ja päälle varmaan jotain mustaa,niinkuin yleensä mulla on,kun ulos lähdössä,muuten voi olla muunkin väristä vaatetta,ehkä paitapusero saattaa olla punertava,mikäli sen päälle laitan....Kengät luultavasti nahkanilkkurit(matalakorkoiset)tai sitten pitkävartiset saappaat,jossa korkoa...
Mut,hei mää lähen tästä sumpille ja suihkuun päin pikkuhiljaa.Nähdään!! :wave:

Mä olen myös edelleen tulossa! :wave:
Ja Kääk en tiedä mitä laitan päälle.. En ole käynyt pitkään aikaan missään ulkona, niin on vähän outoa. Mutta varmaan jotain mustaa ja hiha on lyhyttä tai hihatonta..
Nyt pitää lähteä suihkuun!

Nähdään pian!

Mua ja veneficaa ei kannata odottaa.
Fiilis on mulla nyt vähän lyttääntyny tuttujen puutteessa, eikä mun kannata lähtee istumaan otsa kurtussa. Enkä mä tahdo lähteä pelkästään syömään bilevaatteissa, kun lähes kaikki muut siedettävät rytkyt odottaa pesua kolmatta viikkoa. Sitäpaitsi kuopukselle on vissiin nousemassa kuume, ja kun oli yötä fafallansa niin en taho hänt nyt jättää :/ Mälsääää...

Hiivatti mä oisin tarvinnu irrottelua... Noh, pitänee oottaa ens viikkoon.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 09:15 riikka-78 kirjoitti:
Huomenta. Ja kiitti naiset! Huippukiva ilta oli :D. Meillä herättiin 5.40, että tosi virkee olo :)
ja heti ollaan oltu muokkaamassa viestiä :whistle: :D
et kai sää paljastanut mittään irstasta ja sitten vedit sanat takaisin.. :snotty: :xmas:

ei kun oikeasti, oli ihana ilta. nauratti niin paljon että päätäkin alkoi särkemään.. bussissa meinasi uni tulla. ja kotona oksu/ripuli show oli valmis.. onneks mää olin ottanut muutaman niin mä nukuin, mies hoiti yölliset juoksut :LOL:
aamulla heräsin klo 7 aikaan ja olin aivan pihalla että mitä oli yöllä oikein tapahtunut.

harmittaa vaan että pojan 4v juhlat jouduttiin perumaan- tarjottavaa on vaikka muille jakaa ja kukaan ei nyt tulekaan..
*alkaa ahtaamaan täytekakkua naamaan* :x :snotty:

kiitos teille kaikille, varsinkin 3 viimeiselle minun lisäksi jääneelle.. :wave:
toivottavasti pääsen ensi kerralla mukaan ettei tarvii riikan huijata :LOL:

:wave: :D :wave:

Kiitos naiset todella upeasta ja hauskasta illasta!
Me 4 viiimestä ainakin naurettiin NIIN paljon, että en muista koska viimeks olisin niin paljon nauranut.
Menin sitten loppu matkan taksilla sen jalat märkänä istutun bussimatkan jälkeen. Lähtisin teidän kanssa uudestaan ulos koska tahansa.
Te, jotka ette paikalle tulleet ette tiedä mitä menetitte!! :p

Kiitos kivasta illasta!!! Vaikka enimmäkseen itse olin hiljaa,oli mukava kuitenkin kuunnella muiden löpinöitä =)
Ruoka oli myös hyvää,ei kaduta sinne lähtö.
Mukava oli myös nähdä ihmisiä nimimerkin takaa.<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 18:36 papuneiti kirjoitti:
Kiitos naiset todella upeasta ja hauskasta illasta!
Me 4 viiimestä ainakin naurettiin NIIN paljon, että en muista koska viimeks olisin niin paljon nauranut.
Menin sitten loppu matkan taksilla sen jalat märkänä istutun bussimatkan jälkeen. Lähtisin teidän kanssa uudestaan ulos koska tahansa.
Te, jotka ette paikalle tulleet ette tiedä mitä menetitte!! :p
*viheltelee* :D ;) :whistle:
kiitos myös sinulle mahtavasta illasta :wave:

Hehei täältäkin... hengissä selvitty 1v kemuista ja eilisestä kotimatkasta.
Ja kiitos tuhannesti kaikille osallistuneille... meinas olla vatta kipee siitä naurun määrästä! Ja taas tää hiton kone sensuroi mun kirjotuksia...grrrrr...
Pulttis, monetkos pöksyt oot jo tänään postitellu?! :LOL: ;) Ja varo niitä paperitelineitä...
Ja papuneiti hyvä... pitäskös sun hankkia rillit...sua mä kattelin, oikeesti!!! :whistle:
Mut oli se kyllä vaan hyvä et meitä lähti muitakin niin ei Riikka ja Pulttis päässy kahestaan aiheuttaa paheksuntaa.
Ja ennen ku tulee tupla ja kuitti niin ei, mun hanuris ei oo reikää...tällä kertaa.
Kuten Piiku tossa jo toteskin niin sapuska oli kyl erittäin maittavaa eli loistovalinta... pahus vaan ku oli liian isot pallot.

Yhteistyössä