Tampereen tapaaminen!=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emäntä-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
johan päivän valkkasitte :kieh: mä en pääse, pitää olla kotona päivystämässä kun tulee rekkalasteittain lahjoja mulle :kieh: :laugh: :laugh: :laugh: meitsi vanhenee sillon B) mutta pitäkää te kivaa!!

ps. Tupperwaren kokoustiloilla nekalassa on silloin ( 20 ja 21.9 klo 12-18 ) syysrieha, kannattaa poiketa ;) jos haluaa lisäinfoa niin yytä tai meiliä mulle, kiitos :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 22:50 Pikkuväki kirjoitti:
johan päivän valkkasitte :kieh: mä en pääse, pitää olla kotona päivystämässä kun tulee rekkalasteittain lahjoja mulle :kieh: :laugh: :laugh: :laugh: meitsi vanhenee sillon B) mutta pitäkää te kivaa!!

ps. Tupperwaren kokoustiloilla nekalassa on silloin ( 20 ja 21.9 klo 12-18 ) syysrieha, kannattaa poiketa ;) jos haluaa lisäinfoa niin yytä tai meiliä mulle, kiitos :D
No voi :( Mutta ennenku unohdan, niin paaaljon onnea etukäteen :D :flower: Jos sulle tulee liikaa lahjoja,niin täällä olis niille ylimääräsille hyvä koti :D :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 15:56 bug kirjoitti:
Mäkin haluun mukaan! vieläkö mahtuu..? :ashamed: Jos vain muistan kanssa sitten ens tiistaina. laho pää kesät talvet. :D
Ilman muuta mahtuu mukaan! :wave: Tervetuloa vain =) Voin pistää sullekin viestiä vaikka sunnuntaina tai maanantaina =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 18:18 eeti kirjoitti:
yksi äiti ja kolme poikaa 4, 2 ja ½ vuotta ilmottautuu mukaan, missäpäin koskaria? Onko täällä muita pappilasta???

Koskarinalakerrassa missä on se lasten leikkipaikka! Tiedätkö paikan siellä on kaikkia pelejä ja pomppulinna yms.!!! Tervetuloa mukaan!

nyt vasta huomasin tälläisen viestin...mutta enhän minä mihkää enää viikolla pääsee ku olen töissä :o pitäkää nyt sit kivaa siellä! tavattasko joskus viikonloppuna niin työssä käyvät lapsellisetki pääsisi mukaa ;)

t.ent. nikki Heidih

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 09:12 HuliJaVili kirjoitti:
nyt vasta huomasin tälläisen viestin...mutta enhän minä mihkää enää viikolla pääsee ku olen töissä :o pitäkää nyt sit kivaa siellä! tavattasko joskus viikonloppuna niin työssä käyvät lapsellisetki pääsisi mukaa ;)

t.ent. nikki Heidih
Sopii ainakin mulle =) :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 09:51 emäntä-83 kirjoitti:
\

t.ent. nikki Heidih

luin juuri profiilista että meillä on samanikäiset lapset,mun kuopus ja sun keskimmäinen :D onko minä päivänä syntyny maaliskuus 04?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 11:00 HuliJaVili kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 09:51 emäntä-83 kirjoitti:
\

t.ent. nikki Heidih

luin juuri profiilista että meillä on samanikäiset lapset,mun kuopus ja sun keskimmäinen :D onko minä päivänä syntyny maaliskuus 04?
kappas :D 5.3 syntyny, millos teillä =)

Yhteistyössä