Tampereelta tila häille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syysmorsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syysmorsian

Vieras
Hei!Mistä ihmeestä löytäisin Tampereelta vuokrattavan tilan häitä varten.Mieluiten edullinen. Ei tarvitse mikään erikoisen hieno olla tms.ainoastaan tila missä mahtuu kahvittelemaan yms..En googlella löydä mitään,ainoastaan saunatiloja mutta niissöhän sauna tietysti maksaa extraa ja sitä ei tarvita..Apua?!

Finlaysonin palatsissa on ihanat tilat. Siellä on sekä isompaa että pienempää salia. Ainakaan meillä ei ollut tilavuokraa lainkaan kun ostettiin sapuskat sieltä. Aivan ihanan romanttinen paikka :)

meillä lamminpään osuuskuntatalo (300e pe-su).
Sitten edullisia on juhlapaikka Mancester joka on oikeastaan varmaan pelkkään kahvitteluun tarkoitettu tila max 70 hengelle, vuokra 20e/tunti.
Sitten tietty seurakuntasalit ovat kaikista halvimmat.

Hei uudelleen. Oletko kokeillut palvelua osoitteessa http://www.kokousnet.fi/kokous-ja_juhlatilat/

Kun laittaa lisähakusanaksi juhla, niin tulee muitakin "kokouskeskuksia"

Rustholli,ihana paikka järven rannalla.Sit olikohan se kangasalla se joku missä järjestetään kaikenlaisia kursseja.Nokialla on kanssa edenin lähellä sellanen pieni idyllinen "maja"pyhäjärven rannalla.Kurkkaa noi paikat kangasalan ja Nokian omilta sivustoilta.

Kiitos vastauksista.Nyt tulee varmaan tyhmin kysymys kaikista, häissä kun en ole ikinä ollut niin en todellakaan tiedä.Jos juhlapaikka on eripaikassa kuin vihkipaikka,esim kymmenen km:n päässä kuuluuko avioparin hoitaa kuljetus?Kyseessä siis on pienen budjetin häät ja vieraita alle 40..Pian näyttää siltä että kotona häätilaisuus pakko pitää,kaksiossa ei suinkaan tule ahdasta :/

Eiköhän ne vaan ökyhäissä järjestele kuljetusta,meillä ainakin annettiin kartat kaikille ja miltei letkana ajettiin juhlapaikalle.Jokainen oli itse järjestellyt "kuskia"tai majapaikkaa jos alkomahoolia joivat :D

Joo ei tarvitse hääparin järjestää kuljetusta, tietenkin voi sopia jos tietää että on toisilla auto jossa tilaa ja toiset autottomia, niin menevät kirkolta samalla kyydillä.
Jos ei ole paljon rahaa laittaa niin tosiaan seurakuntasalit ovat halvimpia juhlapaikkoja, mutta siellä ei tietty voi sitten mitään booleja tms laittaa jos sellaista haluaa.

Ei tarvi järjestää kyytejä, ellei halua.

Jos paikat on noin lähekkäin ja vielä Tampereella/lähistössä niin taximatkat ei kellekään voi olla este. Kutsun mukaan vaan kartta ja ajo-ohjeet.

Ainakin itse kun ollaan oltu häissä vieraana, niin joku on melkein aina kuskina "luonnollisesta masunkasvatussyystä" :) ja/tai sitten ollaan järkätty tuttujen kanssa kimppataxeja jos ei kimppakyyti ole onnituinut omilla autoilla.

Jos on ulkopaikkakuntalaisia tulossa, niin kutsun mukaan kannattaa laittaa tietoa myös majoituspaikoista/hotelleista, niin välttyy sen tyyppisiltä kyselyiltä.

Mikä on ap:n budjetti? Paljonko saa juhlapaikan vuokra olla? Itse nuo hääfoorumien Tampereen juhlapaikat tarkkaan läpi kahlannut ja tiedän että halvimmat paikat ovat 250-300e, paitsi tuo Mancester jossa 20e/tunti.

Alkuperäinen kirjoittaja TTA-Avon:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
http://www.pispalanmoreeni.fi/vuokraus.html

Toi on hyvin suosittu juhlapaikka, enkä ihmettele =)

Oon ollut vieraana tuolla häissä. Kiva paikka!

Meidän häät "tanssittiin" Haulitehtaalla elokuussa 2004.
Ihana paikka ;)

Tuon vuokra taitaa olla n. 500e, jos oikein muistelen.

Alkuperäinen kirjoittaja syyskuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
http://www.pispalanmoreeni.fi/vuokraus.html

Toi on hyvin suosittu juhlapaikka, enkä ihmettele =)

Oon ollut vieraana tuolla häissä. Kiva paikka!

Meidän häät "tanssittiin" Haulitehtaalla elokuussa 2004.
Ihana paikka ;)

Tuon vuokra taitaa olla n. 500e, jos oikein muistelen.

Mä muistelen et pari vuotta sitten se oli 300 euroa ja siittä ylöspäin.

tällaisen tekstin löysin nyt nopsaan joltain foorumilta:

"Meille on varattu ko. tila häihin loppuvuodesta. Hinta on 550 euroa ja sillä pääsee paikkaan jo perjantaina ja sunnuntaina voi hakea tavarat rauhassa pois. Siivota paikkaa ei erikseen tarvitse, ainostaan pyöräyttää astiat koneessa jos käyttää paikan astioita, siellä on astiasto 100 hengelle. Itse varattiin tila nyt vasta alkuvuodesta mutta myyvät täyttä häkää kuulemma jo vuotta 2008, mutta ainahan kannattaa kysyä. Meille tulee pitopalvelu pyörittämään syömispuolen, mutta haultehtaalla on kyllä kunnon keittiö, jos meinaisi sapuskat hoitaa itse."

Yhteistyössä