Tampereelta tila häille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syysmorsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja syyskuu:
tällaisen tekstin löysin nyt nopsaan joltain foorumilta:

"Meille on varattu ko. tila häihin loppuvuodesta. Hinta on 550 euroa ja sillä pääsee paikkaan jo perjantaina ja sunnuntaina voi hakea tavarat rauhassa pois. Siivota paikkaa ei erikseen tarvitse, ainostaan pyöräyttää astiat koneessa jos käyttää paikan astioita, siellä on astiasto 100 hengelle. Itse varattiin tila nyt vasta alkuvuodesta mutta myyvät täyttä häkää kuulemma jo vuotta 2008, mutta ainahan kannattaa kysyä. Meille tulee pitopalvelu pyörittämään syömispuolen, mutta haultehtaalla on kyllä kunnon keittiö, jos meinaisi sapuskat hoitaa itse."

Se 300 euroa oli muistaakseni jos halusi vuokrata vain puolet tilasta.

Vähän kesti vastata :D No tilan vuokra sais mielellään olla enint.200e mieluiten satasen luokkaa..Katsoin ton Mancesterin sivuja mutta käsittääkseni sieltä ei saa pelkkää tilaa vuokrata,vaan pitää ottaa ruuatkin?Ajateltiin ihan ite viedä tarjottavat,varmaan täytekakku yms..Itseään tästä pitää vaan syyttää kun päätettiin hääpäivä vähän liian myöhään..Kai sitä pitää soitella myös seurakuntasaleja läpi..

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mun serkun hääjuhlaa vietettiin aikanaan Haiharan kartanossa, ihana paikka sekin! =)

Sitäkin katsoin mutta hinnasto on aika huono,.Mutta tajusin että pitää maksaa vuorokausi maksu 550e.Vähän liikaa meille :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vähän kesti vastata :D No tilan vuokra sais mielellään olla enint.200e mieluiten satasen luokkaa..Katsoin ton Mancesterin sivuja mutta käsittääkseni sieltä ei saa pelkkää tilaa vuokrata,vaan pitää ottaa ruuatkin?Ajateltiin ihan ite viedä tarjottavat,varmaan täytekakku yms..Itseään tästä pitää vaan syyttää kun päätettiin hääpäivä vähän liian myöhään..Kai sitä pitää soitella myös seurakuntasaleja läpi..

No sitten ei ehkä hyvä, jos tuotte itse kakut ym. Meille tulee pitopalvelu joten meillä oli tuo ensin vaihtoehtona, mutta päätimmekin sitten pitää juhlat iltaan asti eli boolit ym joten vuokrasimme Lamminpään talon. Ruoka+kakkukahvit pitopalvelulta ja booli+iltapala tuodaan itse. Yksi vaihtoehto muuten on Sääksjärven työväentalo, hintaa en muista tarkalleen mutta aika halpa oli, olisko ollut sen 200e. Tietty astiat sitten pitää itse tuoda. Koska teillä muuten on häät? Meillä 20.9.

Alkuperäinen kirjoittaja syyskuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No sitten ei ehkä hyvä, jos tuotte itse kakut ym. Meille tulee pitopalvelu joten meillä oli tuo ensin vaihtoehtona, mutta päätimmekin sitten pitää juhlat iltaan asti eli boolit ym joten vuokrasimme Lamminpään talon. Ruoka+kakkukahvit pitopalvelulta ja booli+iltapala tuodaan itse. Yksi vaihtoehto muuten on Sääksjärven työväentalo, hintaa en muista tarkalleen mutta aika halpa oli, olisko ollut sen 200e. Tietty astiat sitten pitää itse tuoda. Koska teillä muuten on häät? Meillä 20.9.

Lisään vielä että alle 200e ei valitettavasti taida saada mitään paikkaa Tampereelta, ainoa vaihtoehto on sitten varmaan seurakuntasalit. Niihin en ole perehtynyt kun tosiaan siellä ei sitten voi olla iltamyöhään asti. Mutta jos teille passaa, niin olisi varmasti halvin vaihtoehto ja niissä käsittääkseni myös astiat valmiina?

mikä onkaan sen paikan nimi joka on lähellä kalevan kirkkoa. kirkon pohjoispuolella, melkein vastapäätä kalevan alkoa. mennään raput alas "kellariin".
aikoinaan monen kaverin häät siellä juhlittiin.

Yhteistyössä