Moimoi taas!
Pino on tosiaan vähän hiljentynyt. Itsellä ainakin tuntuu olevan jonkinmoinen suvantovaihe menossa olojen suhteen. Suurimmaksi osaksi siis tuntuu aivan normaalilta ja kun ei tuo mahakaan oo vielä juurikaan kasvanut. Mutta tänään siis kävin lääkärineuvolassa ja kastuin sinne mennessä niin läpimäräksi laukkua myöten, että neuvolakorttikin oli jotenkin ottanut osumaa, vaikka siinä muovikotelossa olikin. Käynti oli hurjan nopea, varmasti alle 10 minuuttia ja pääsin ensinnäkin tosi paljon etuajassa, kun mua edeltävä nainen ei vissiin ollut saapunutkaan paikalle. Pissaa en saanut tiristettyä, mutta terkka sanoi vaan, että ensi kerralla sitten. Sekä th että lääkäri oli tosi mukavia. Sisätutkimus oli nopea ja kivuton, kohdunsuuta kokeili lähinnä vaan, mut ei ollenkaan kohtua tms.
Sydänäänet saatiin ihan helposti kuuluviin ja vihdoin sain siis sen ihanan jumputuksen kuulla :heart: Harmi vain, että mies ei töiden vuoksi päässyt paikalle, mut jospa ne nyt saisi tolla omallakin dopplerilla kuuluviin. Painosta ei sanottu yhtään mitään, vaikka odotin kunnon saarnaa. Toisaalta kävin nyt Hervannan neuvolassa, kun oma on heinäkuun ajan kiinni, että ehkä niitä ei niin kiinnostanut. Lääkäri vain sanoi, että syö sitä mitä tekee mieli, mutta älä liikaa
13+4 (8+2)
verenpaine 140/77 (138/76)
paino +2,2 kg
syke 160
liikkeet ++
kohdunsuu kiinni ja kiinteä, 3,5 cm
Minnuskalle lämmin halaus ja paljon voimia :hug: Olen kovin pahoillani teidän puolesta.
Tinttara83 Tervetuloa! :flower:
Vauvan nukuttamisesta: Veikkaan, että nukutetaan sinne, minne vauva nukahtaa :xmas: Pinnasänky on ostoslistalla joka tapauksessa, mutta voihan se olla, että vauva nukkuu vieressä. Sen näkee sitten.
Pinuski84 Mullakin on seuraava neuvola vasta 1.9., mutta ei mulle siitä mitään sanottu. Mä lähden siis Irlantiin neljäksi viikoksi
Lääkärineuvola on mulla kuulemma seuraavan ja ilm. viimeisen kerran noin rv 26. Ja seuraava neuvolakäynti tosiaan vasta 1.9. (rv 19+4) ton mun reissun takia.
Sartsa83 Mä päätinkin, että en mä tosta painosta ala ylipaljon stressaamaan. Sadan kilon maaginen raja tulee taatusti poksumaan, mut kunhan ei kauhean paljon yli sen menis. Toivon, että pystyisin täysimetyksellä sitten menemään mahdollisimman pitkään ja jos se veisi sitten hieman niitä kiloja mennessään. Ehtiipä niitä karistella sitten myöhemminkin.
Paljon tsempityksiä kaikille
pahoinvoinnista kärsiville! :hug:
Hormonien vietävänä oon itsekin välillä, kyyneleet nousee silmiin ihan mitättömistä asioista ja varsinkaan mitään draamasarjoja en voi katsoa itkemättä. Nyt en oo televisiota avannutkaan moneen päivään, niin oon välttynyt itkemiseltä. Tänään meinasin tirauttaa itkut, kun mun vanhemmat kävi kahvilla ohikulkumatkallaan ja toi meille pakkaseen hurjat määrät marjoja. Jotenkin aloin aatella sitä, miten ne on lakkasuolla ja mustikkapuskissa kyykkineet selät kipeänä ja mä en oo tehnyt mitään ansaitakseni niitä marjoja
Ihan skitsoa meininkiä siis toisinaan!
Fantteli Onnea ihanista ultrakuulumisista! :heart:
Väsymystä on edelleen ilmassa. Nukun 9-10 tuntia yössä ja iltapäivällä alkaa aina väsyttää ihan hirveästi ja silmät meinaa mennä väkisin kiinni. Oon kuitenkin yrittänyt välttää päikkäreitä nyt pari viikkoa, koska oon sitten koko loppuillan ihan tööt.
Maira ja MLM Todella kauniit masut teillä! Mulla on ehkä aavistuksen verran normaalia isompi alavatsapömppö, mut ei sitä huomaa juuri muulloin kuin aamuisin selällään maatessa sängyssä, kun rakko on täynnä.
Jomi & SS 13+4