Hei pitkästä aikaa!
Ollaan oltu reissussa ja olen taas vähän pihalla, mutta mukana edelleen.
Mairalle onnea uuteen kotiin! Tuli tuosta vanhan kämpän siivouksesta mieleen, että kun me aikoinaan muutettiin miehen kanssa kerrostalokämppään, niin edelliset asukkaat ei tosiaan olleet ressanneet siivouksesta. Kylppärin altaassa oli jopa vauvan kakat tallessa :O. No, edellisillä tosiaan oli ihan pieni vauva ja epäilen, että siivoukset oli jätetty miehen huoleksi... Joten luulisin että perussiivous on ainakin tuohon nähden ihan hyvä
.
Nijan, mahataudeissa itämisaika on varmaan useimmiten muutamia päiviä. Eli et varmaan turvassa sen puolesta ole, mutta eihän ne kaikille tartu. Meillä kävi joskus parikin kierrosta kunnon mahatautia miehellä ja lapsella, mutta itselläni oli vain huono olo, ei muuta. Toivotaan, että säästyt!
Väsyttääkö teitä muita edelleen? Minulla huono olo on helpottanut, mutta kauhea väsymys vaivaa. Tänäänkin tuntui puistossa, etten jaksa edes istuallaan olla, vaan piti käydä nurmelle makoilemaan. Hemoglobiini ei ainakaan pari viikkoa sitten vielä ollut kovin huono, mutta oisko tuo sitten koko ajan laskusuunnassa.
Niiskuneidille piti vielä sanoa, että tietääkseni monilla paha olo kestää viikoille 15-16. Että toivoa on, että olo paranee lähiviikkoina.
Liikkeitä ovat monet jo tunteneet. Itse olen kovasti yrittänyt niitä kuulostella ja tässä viime päivinä on vihdoin ollut muutaman kerran jo pieniä tuntemuksia. Tosin noista nyt ei vielä tiedä, että mitkä oikeasti ovat liikkeitä ja mitkä muuta kuplintaa
. Esikoisella ensimmäiset liikkeet, jotka tunsin, olivat selkeästi sellaisia pyyhkäisyjä. Ja silloin tunsin ekat liikkeet vasta 17+ -viikoilla.
Seuraavaan neuvolaan on aikaa ja hieman malttamaton olo on. Töihinpaluu alkaa kohta jännittää, en aio yrittääkään piilotella mahaa, vaan päinvastoin ajattelin pistää jonkun tiukan paidan päälle
. Parempi, jos asia tulee kerralla selväksi. Pomohan tietää jo, mutta ainakin on luvannut pitää omana tietonaan.
Eipä tässä nyt kummempia, mukavia kesäpäiviä kaikille! Nautitaan nyt kuitenkin vielä tästä kesästä, vaikka osa jo syksyn viileämpiä kelejä odottelee =).
Meelia ja pikkuinen, n. 15 viikkoa