Voi mahoton mikä määrä tekstiä! Meni ihan tuhottomasti aikaa lukea kaikki |O
Sampolla on nyt puskenut toinen hammas läpi. Ei oo mun pikkunen vaavi lainkaan, iso poika jo
Nyt se on innostunut oikein urakalla kääntyilemään. Ei ole ennen viitsinyt vaivautua. Laitan sen selälleen niin kääntyy siitä heti mahalleen ja sitten huutaa, kun ei tykkää olla mahallaan. Käännän sen takaisin selälleen ja sitten se taas kääntyy takaisin masulleen ja kitisee
Eilen rupesi olemaan jo edes jonkintapaista yritystä ryömimään lähtemisessä. Ei enää raajat viuhtoneet ilmaa vaa puski lattialla. Ei tosin liikkunut mihinkään, mutta oikeeseen suuntaan ollaan kuitenkin menossa
Vaatteista Mä oon aina tykännyt retroista. Sampolla on muutamia aitoja retroja ollut käytössä, on mun vanhimmalta veljellä (-73) ollut. Sitten on toisen isoveljen ja mun vaatteita ollut kans. Nyt ei oo muuta kuin yksi 25v.Suomi-paita käytössä. (Meilllä on myös lähes kaikki verhot retroja, muutama lamppu, huonekaluja.. )
Oon ostanut noita uusretrokuteitakin, vaan noita halpisjuttuja. Meandi- vaatteita tekisi mieli, mut niitä saa ostettua kutsuilta :kieh:
Aika sukupuoletonta vaatetusta koitan pitää, mua inhottaa tuo "tytöille pinkkiä ja pojille sinistä". Melkein kaikkia värejä löytyy paitsi beigeä, yäk :x Eniten on vihreää, ruskeaa, keltaista, punaista ja mustaa.
Tosi ihana tommonen Tutan lakki. Hö, nyt munkin alkoi tekemään mieli tommosta :headwall: Pakko se nyt sitten on hakea |O
Pinnasängystä Me ollaan laskettu jo ainakin 3kk sitten se alemmas, vaikkei Sampolla ole tietoakaan nousemisesta. Meillä on semmonen n. 30v. retropinnis ja siinä on muistaakseni neljä tasoa. On nyt sillä toisella tasolla, oiskohan joku 30cm reunasta..
Carla. Ei vauvan ruokkiminen sinusta huonoa äitiä tee.
Tein sitten eilen taas uuden satsin sosetta pakkaseen. Kukkakaalia, porkkanaa, bataattia ja possua. Värkit maksoi yht. hieman vajaa 8? ja niistä sai 22,5 purkillista sosetta.
Mennäänkin nyt sitten hakemaan tänään ne koevedokset. Samalla käydään taas jazz-kadulla. Käytiin siellä jo lauantaina. Sitä samaa sontaa siellä on taas, joka vuosi aina sitä samaa. Muistakaahan jos tänne jazzeille olette tulossa niin älkää ikinä sortuko niihin herkkulautasiin. Saa niistä vain ruokamyrkytyksen :attn:
Gorttis ja Samppis