ullis82 Meilläkin kärsitään mahavaivoista! Olen huomannut, että meillä röyhtäisy saadaan aikaan cuplatonilla... Ja nyt mahavaivoja on helpottanut ruokkiminen pullosta! Eli pumppaan eka maidon tissistä ja tarjoan pullosta... rankkaa, mutta näyttäs nyt helpottavan vaivoja... Yöllä kun annoin tissistä, niin heti oli huutopätkä syönnin jälkeen. Suklaatkin olen jättänyt pois ja nyt yritän vähentää kahvinjuontia, mutta pääsärky on taas mitä piinaavin.
elämänperhonen Juu, meilläkin kumpikin huutaa aina yhtäaikaa! Esikoinen (1v 3kk) kun aloittaa konserttinsa, niin pienempikin herää siihen huutoon. Pari päivää olen ollut vielä niin kiinni tuossa meidän masuvaivaisessa, että isi on saanut hoitaa esikoisen ja minä olen ollut pienokaisen kanssa. On tässä ollut sitten unet ja hermot vähissä...
(.) Kirjottelen pikasesti kuulumisia, en ole kerennyt koneelle pariin päivään. Kuten alkutekstistä huomaatte, täällä on painittu masuvaivojen kanssa ja välillä kiukuttelevan esikoisen kanssa... Unet oli aika vähissä ja siitä johtuen myös hermot ja "pieni" epätoivoisuus iski päälle. Vieläkin kauhulla odotan ensi viikkoa kun mies lähtee töihin ja minun pitäisi pärjätä kahden kanssa... apua... Väsymystä ja itkuisuutta minulla varmasti lisää myös se etten muista ottaa lääkkeitä tähän kilpirauhasen vajaatoimintaan!!
Vauva alkoi taistelemaan tissin kanssa ihan kunnolla... liekö syynä liian nopea maidon tulo ja sekin osaltaan aiheuttaa niitä masuvaivoja. Näykkii rintaa, huutaa ja kiemurtelee... aikaisemmin ei ollut mitään ongelmia, sai kaiken ruokansa tissistä ja oli tyytyväinen. Nyt siis tissin jälkeen armoton huuto! Tissi vaihdettu sitten pulloon ja omia syömisiä tarkistettu. Ja lapsi on nyt tyytyväinen... Yöt on vaan vähän hankalampia kun pitäisi tissit tyhjäksi saadaa, muttei jaksais pumpata keskellä yötä...
Mutta on se vauva vaan niin ihana! Vaaleenpunainen söpöläinen, jonka eteen voi tehdä pieniä uhrauksiakin.
Tänään ois tarkoitus lähtä shoppailemaan ristiäisvaatteita itselle, kun mitkään vanhat vaatteet ei mene vielä päälle!
Niin ja tietysti onnittelut uusille vauvautuneille!!
Tica & Maija Maitoparta 3 vko