sannis, taidat olla jo nyytin hakumatkalla? Mulla alkoi synnytys just vaaleanpunaisella vuodolla, se oli sitten lopulta lapsivettä.
Lili, mä en tajunnut laskea, kuinka mones meidän sukka oli, mutta olisko ollut 6. tai 7., eli heti susta seuraava tai viimeistään sitä seuraava, silloin, kun salista poistuttiin, oli meidän jälkeen tullut vielä yksi punainen sukka. Mä tosiaan lähdin kotiin jo tiistaina, kun oli läpäisty lääkärintarkistus. Hyvin on kotona sujunut ja olo on tosi hyvä jo - saatan jopa istua ihan kunnolla
Vieraita TYKS:issä saa nykyään käydä siten, että isä/yksi nimetty tukihenkilö ja sisarukset koko päivän vapaasti ja isovanhemmat vierailuajalla (maanantaina muuttui, siihen asti oli, että vain isät pääsi). Muita ei edelleenkään pääse käymään - se on kuulemma ollut äitienkin toive, tuo vierailukielto on rauhoittanut osastoa ja äidit on siitä pitäneet ja kun kielto tulee sairaalasta, ei ole "noloa" sanoa, että ei halua vieraita. Mä kanssa olen samaa mieltä, että isä ja sisarukset tervetuoloa, mutta muut saa tulla kotiin katsomaan, sairaalassa kuuluu/saa levätä ja tutustua pikkuiseen ihan rauhassa.
vauva 10 :hug: , joku on ollut vähän ahdasmielinen. Mun mielestä tämän palstailu on juuri sitä varten, että täällä saa valittaa "turhastakin", kyllä noilla viikoilla voi olla semmoinen olo, ettei raskautta enää jaksaisi - ehkä kaikilla semmoinen olo ei ole, mutta sulla on oikeus sun oloihisi ja tunteisiisi - ja oikeus niistä täällä kirjoittaa ja niitä purkaa, sitten taas ehkä jaksat odottaa, kun kerran muutakaan vaihtoehtoa ei kuitenkaan ole. Anna pikkusielujen märistä ihan rauhassa, sulla on meidän tuki!
Nimi Meillä on jo valmiina, oli sekä tytölle ja pojalle mietittynä kolme etunimeä ja se ensimminen nimi, josta tulee kutsumanimi, oli myös se, joka oli sairaalapapereissa. Nimeä en paljasta, kuin siinä suljetussa kerhossa aikanaan.