Pauliina75 Peitosta olen tehnyt "kapalon" ja siihen kyllä rauhoittuu, vaan kun pitäis löytää sellainen keino millä saan kaksi suuta yhtä aikaa hiljaiseksi ja siksi tuo vaunu homma on ollut hyvä juttu meillä.
Cuplatoneja en suostu käyttämään mistään hinnasta enää koskaan. Esikoisella erehdyin käyttämään kun niitä suositeltiin ja pahensi vaan asiaa.
Ilmaahan he varmaan jotenkin vielä saavat nieltyä vaikka on koliikki pullot mistä juovat, eli ei pitäis saada niin paljon sitä ilmaa ja pulauttelu on kuitenkin aika epäsäännöllistä. Parasta näyttäis olevan, että tulisi pitkät syöttöjen välit, jos syövät useasti vaikka vähemmänkin niin myös pulauttelevat enemmän.
Onnittelut Lilylle, Ticalle ja tammikuun4:lle :heart: :heart: :heart:
Vauvan vaatteet: Joku tais tuumailla, että minkä kokoisia vaatteita...,vai joko olen ihan sekaisin? Meillä ainakin minä hankin paljon 50 ja 56cm vaatteita...,jotka nyt kyllä on aivan liian pieniä.
Pojalle ei inahdakkaan, tytölle menee jotkut bodyt ja puolipotkarit 56 cm kokoisista vielä. Poika pitää vähintään 60cm vaatteita jo.
Harmittaa kun on vaikka kuinka paljon 50 ja 56 cm vaatteita joita ei nyt sitten ennättänyt pitää lainkaan.
ON: Viimeyö meni tosi hienosti pitkästä aikaa. Päivä on ollutkin sitten taasen hankalampi, mutta mieluummin päivällä ne hankalat unet kuin yöllä.
Sain aikaiseksi varattua kastajaispapinkin ja näin ollen kastajaisia meillä vietellään laskiais sunnuntaina =)
Samalla voi omat synttäri kahvit tarjota, kun on sitten seuraavalla viikolla synttärit.
Samoin sain soitettua soskun tädille, että mennään tekemään isyyden tunnustus ja huoltajuus sopimus vauvoista.
Enie + Nörtti ja Hissu