Moikka moi!
Kylläpä olikin taas kova lukeminen... vaa tommonen 15 sivua. Mutta urhoollisesti kävin kaikki läpi.
Väpälle isosti onnea!
Mullakin on nyt ihana fiilis, sain tänään vihdonkin äitiysraha ja vanhempainpäiväraha päätöksen kelasta. Olivat hyväksyneet mun hakemuksen vaikka oli vähän epäselvää ku hain työtulojen perusteella ja sitte sitä sotki sairaslomat yms. Hyväksyivät kuitenkin sen ajanjakson mikä oli mun kannalta paras.
Nyt mie pääsen vihdoinkin kattelemaan uutta autoa meille :saint:
Olotila on vieläkin uskomattoman huono, oksentelua joka päivä, ja masukki painaa tosi paljon tuolla häpyluussa, joenkin en usko että menee ainakaa yliaikaseksi. Ei ole enää k 30 päivää laskettuun aikaan! :heart:
Imetysliiveistä Joku täällä suositteli semmosta ku
www.nursingbra.co.uk
Sieltä tilasin kahdet bravadon liivit ja yhden imetystopin ja kahdet alushousut.
Noita liivejä on kehuttu ihan älyttömästi esim bebes.fi sivulla missä niitä myös myydään.
Nuo kaikki maksoi yhteensä noin 100? ja bebesiltä olisi maksanut 170? !!! Ihan hurja hinta ero, tosiaan briteistä tilasin ne tuli vähän reilussa viikossa postilaatikkoon ilman toimituskuluja. Nää on kyllä ihan huiput liivt päällä jo nyt, ei paina eikä purista, ei ees huomaa että on päällä, ja yeensä mun on tosi vaikee löytää sopivia liivejä.
Linea negrasta: Meille on poikaa povattu nyt kolmessa ultrassa (melko varmaa siis) ja mulla on ollut aika alusta asti linea negra alhaalta asti melkee tissien väliin.
Raskausarvista ; tosiaan esikkoa ootellaan ja maha ja reidet ja kyljet ihan älyttömän revenneet. Ja oon rasvannut oikee biothermin raskausarpivoiteella, ehkä siint silti on jotaa iloo ollut. Osasin kyllä oottaakin että arpia tulee, siskolla oli ihan sama ja molemmilla painoakin kertyy aikalailla. Nyt on tullut jo 23kg... Vähän pelottaa tosin ku terkkari sanoi että tällänen tosi paha mahan repeäminen voi myös viitata semmoseen kudostyyppiin jossa helposti tulee repeämiä myös synnytyksessä. Siskokin repes tosi pahasti vaik tytsy paino vaa 2800g.
Olikohan vielä muuta mitä piti kommentoida.. ei pää enää pelaa niinku ennen..
Noh lisää sit jos muistan.
Onnea matkaan kaikille ja palaillaan taas :flower:
Jenninh+masukas poika 35+4