Onnittelut Hipkukalle! Ja myös paljon voimia tilanteeseen. Paljon kasvusäteitä pikkuisille.
Tuntuu kyllä tosi hurjalta, että vauvat ovat jo maailmassa, kun meillä kerta sama laskettu aikakin oli/on.
(.) Olin torstaina neuvolalääkärissä ja kaikki oli suhteellisen hyvin. Verenpaineet 112/72. Painoa kyllä liikaa mun mielestä ja pissakin oli jotenkin suttuinen (prot+/-). Sf mitta oli 26-29, riippuen mittaajasta ja se olikin sitten tehnyt joka tapauksessa piikin käyrällään ja joudun/ pääsen kahden viikon päästä kontrolliin sen vuoksi. Kohdunkaulakanava oli myös sormelle auki, en tosin tiedä oliko koko matkalta vai vaan ulkosuulta. Se oli kuitenkin kiinteä ja täysimittainen. Ei kuulemma rajoita elämää millään lailla, koska olen uudelleensynnyttäjä ja supistuksia ei ole tuntunut. Arvatkaapa vaan olenko alkanut sitten oikein tarkkailemaan itseäni ja nyt olen sitten ehkä bongannutkin niitä suppareita. Kävellessä tulee sellainen ahdistava olo oikealle alavatsaan, jokamenee levossa oli ja joskuson hankala lähteä liikkeelle kun tuntuu, että vatsassa on iso kivi. Töissä olen siis edelleen (leikkaussalissa, kävelyä, seisomista, potilassiirtoja)ja nyt mietinkin missä on se raja, että ei voi siellä enää olla töissä. Kotiinpäästessä Panadol-purkki houkuttelee ja tällä viikolla olenkin joutunut joka päivä/ilta ottamaan särkylääkettä selkäkivun vuoksi. Ehkäpä sitten siellä kontrollikäynnillä pyydän jonkinlaista lomaa, jos tää ei tästä paremmaks muutu. Kovasti kyllä elättelen toiveita, että vielä ei tarttis saikulle jäädä. Toisaalta taas ketuttaa rankasti, kun ei tuolla tahdo oikein ruokatauoillekaan päästä. Toissaviikolla oli kahtena päivänä tilanne, että vaikka oli puol 8 mennyt töihin, ei ollut mahdollista päästä lounaalle ennen klo 13.30. Oli pitkiä toimenpiteitä ja ei yhtäkään tauottajaa...
Tippaiita 26+2