Aamupäivää =)
Pyykinpesuaineena mulla on käytössä kaikkiin vaatteisiin Rainbow sensitive tai Omon sensitive jauhe tai nestemäinen. Huuhteluainetta en käytä lainkaan ja lähes kaikki vaatteet rummutan... Tässä huushollissa tulee niin paljon pyykkiä, ettei ole tilaa varsinkaan talvisin kuivaustelineille yms.
Mä en muuten huomaa oikeestaan mitään eroja noissa pyykinpesuaineissa, mikä on hyvää ja mikä huonoa...
kaikilla tulee puhdasta mitä olen kokeillut, ainoostaan hajusteelliset on meidän perheestä poissuljettu...
Mahanympärys G vain 121 cm... Mutta meile tuleekin tosi pieni vauva, toivotaan vaan että kaikki on muuten ok... Parin viikon takainen äitiyspolikäynti ei ollut kiva käynti, siitä joskus myöhemmin, jos tarvetta on, toivotaan ettei ole
(.) Mulla on aivan ihana olo, ei ahdista yhtään tämä maha, pienihän se onkin, kun vertaa aiempiin raskauksiin. Jotenkin sitten tuleekin mieleen, että mitä, jos se oikea laskettu aika olisikin vasta siellä tammikuun 19. pvä, kun vauva on niin pieni... Toisaalta ne alkupään ultrat kehityksestä tarkemmin kertoo. En tiedä... Enkä jaksais murehtia, mutta väistämättä kaikkea pahaakin ajattelee...
Tämä on nyt mun viimeinen raskaus(ainakin todennäköisesti) ja näistä viimeisistä viikoista haluan tosiaan nauttia =) muuten ei ole mikään kiire mahasta eroon, mutta olisihan se kiva nähdä jo kuka tuolla mun sisällä on asunut 9 kk :wave: samoin toivon, ettei tarvis joulua viettää sairaalassa. Syntyis sitten niin paljon ennen, että päästää jouluksi pois tai reippaasti joulun jälkeen, vaikka vasta ensi vuonna
Jaksuja kaikille tasapuolisesti! Minä kävin tänään 'hakemassa uuden pään', kunnei taas tiedä, koska kampaajalle seuraavaksi pääsee
Ananaskirsikka+Einari 38+2 :heart: